fbpx

איך לקנות ג’קוזי? המדריך לרכישת בריכת ספא

הרבה אנשים לא יודעים איפה להתחיל כשמדובר בבחירת הג’קוזי.
מאמר זה מפרט על חלק מהשאלות בתהליך קבלת ההחלטות ברכישת ג’קוזי.

בחירת גודל וסגנון הג’קוזי המתאים ביותר בעבורך
כשמדובר בבחירת ג’קוזי או בריכת ספא, צורה, גודל וסגנון, אולי הגורמים החשובים ביותר לשקול. גודלו הכולל של הג’קוזי לא רק מסתמך על איזה חדר פנוי לך להכניס את הג’קוזי, אלא גם כמה אנשים אתה רוצה להכיל בג’קוזי ומה רמת הנוחות שמספקת אותך. ג’קוזי בא בכל מיני צורות, גדלים וסגנונות ?האם זה יהיה ג’קוזי בתוך הבית או מחוצה לו? האם יש העדפה שזה יהיה ג’קוזי קבוע או יהיה ג’קוזי נייד שמתאים לצרכים שלך?

 

בחירת ג’קוזי מיצרן ידוע ומוכר בשוק
לשוק הג’קוזי יש יצרנים רבים והטובים מביניהם הם אלה שנחקרו על מגוון המוצרים שלהם לפני הקנייה. טיפ טוב הוא לחפש את הזוכים בפרסים על המוצר שלהם, כאשר הלקוח יכול לקרוא ביקורות כך הוא יכול לשפוט את המוניטין של היצרן.

קונסטרוקצית הג’קוזי
בעת בחירת ג’קוזי ובריכת ספא חיצוני יש לוודא שיש בידוד הולם ושמירת חום מקסימלית, כאשר דבר זה מבטיח עלויות תפעול מינימליות הן בחשמל והן בחומרי חיטוי. חשוב מאוד להתחשב. להתחשב גם בבחירת החומר ממנו בנוי הג’קוזי, כיום ניתן להשיג ג’קוזי מחומרים איכותיים כמו טרמופלסט ועד החומרים הפשוטים ביותר העשויים מפיברגלאס. בחירה זו תהיה השפעה ישירה על אורך החיים של הג’קוזי או בריכת הספא משום שהוא יכול להיות מאוד עמיד ועם מינימום תחזוקה, במיוחד אם בוחרים בג’קוזי חיצוני כי הוא יצטרך לעמוד בתנאי אקלים משתנים בכל ימות השנה וגם כאן ניתן להשיג ברמות שונות מחומרים פלאסטיים מסוגננים בשבבי עץ שאין צורך בתחזוקה ועד חומרים פשוטים כגון פלסטיק או עץ בנפרד שאורך חייהם קצר. 

שיקול תוספי יוקרה
כדאי תמיד לחשוב על תכונות נוספות לפני הרכישה. תכונות כגון מפלי מים ומזרקות או תאורה ומערכות בידור כמותרות ורומנטיקה. חומרי ריח ליצירת שדרוג באווירה המוביל למפגש טיפולים ארומתרפיים. 

אל תפחדו לטבול בג’קוזי לבדיקה לפני הרכישה
סוכנויות הג’קוזי ובריכות הספא תמיד מזמינות להריץ בדיקה של המוצר, אולי לא תמיד על רטוב, אבל המינימום צריך לנסות לשבת בג’קוזי ולהרגיש אותו! אין טעם לקנות את המוצר אם זה לא מסתדר עם צורת הגוף שלך וזרמי המסאג’רים!

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים