fbpx

איך מנקים מנגל, טיפים והדרכות

איך מנקים מנגל: טיפים והדרכות

לעשות על האש זה כיף. לנקות את הגריל שבו עשינו על האש זה פחות כיף. אבל אם עושים זאת בצורה הנכונה זה הרבה יותר קל ממה שחושבים. הנה לכם שש שיטות לניקוי הגריל שלכם. בנוסף, בונוס: שלושה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הגריל שלכם נקי כך שתצטרכו לעבוד הרבה פחות על הניקיון שלו.

שיטה מס’ 1: תנו לגריל לנקות את עצמו

Source: askannamoseley.com via Denise on Pinterest

חומרים נחוצים: נייר אלומיניום ומברשת ניקוי מתאימה.

מתאים במיוחד לגריל גז ולגריל חשמלי.

פשוט מאוד: לאחר שגמרתם להכין את כל הסטייקים והכנפיים, אל תכבו את הגריל! כסו את רשת הצלייה בנייר אלומיניום חזק וסגרו את הגריל. הגבירו את החום למקסימום והמתינו 15 דקות. לאחר מכן כבו את הגריל וגרדו את הרשת עם מברשת מתאימה – שימו לב: מברשות פלדה יזיקו לרשתות מסוגים מסוימים. לפני שאתם משתמשים במברשת היו בטוחים שהיא לא מזיקה לרשת הגריל!

לתוצאות טובות במיוחד (ופחות עבודה) הניחו נייר אלומיניום גם מתחת לרשת – כך תוכלו לגרד את כל האפר ישירות לנייר ולזרוק אותו לפח.

שיטה מס’ 2: להכין קפה

Source: lifehacker.com via Sasha on Pinterest

חומרים: קפה

מתאים לכל סוגי הגריל.

לא, אל תכינו קפה לעצמכם – למורת שאין בעצם סיבה שלא. בכל אופן, אחרי שהכנתם לעצמכם קפה, שפכו חלק ממנו על הרשת של הגריל. תגלו שהרבה יותר קל לנקות את הרשת אחרי שהיא שתתה קפה. אפשר גם ללכת בגדול: הכינו כלי מספיק גדול שבו תוכלו להשרות את הגריל בקפה. קשה להאמין אבל אין כמו אמבטיה של קפה בשביל לנקות את הגריל.

שיטה מס’ 3: לשמור את הבצל

Source: thekitchn.com via Leslie on Pinterest

חומרים: בצל, מזלג.

מתאים לכל סוגי הגריל

כל מי שמתיימר להבין בהכנת בשר על האש מצטייד עם תחילת העבודה בחצי בצל ובמזלג – כולם יודעים שצריך לעבור על הרשת עם הבצל כי ככה לימדו אותנו. למי שהתבייש לשאול למה – הסיבה היא שכך מורחים על הרשת חומרים שמונעים מהבשר להידבק לרשת. מה שעוד הרבה לא יודעים זה שגם אחרי שגומרים לעשות על האש, אפשר להשתמש בחצי הבצל בשביל לנקות את הגריל משאריות שומן ובשר.

שיטה מס’ 4: להחמיץ את הרשת

Source: todayshomeowner.com via Donalda on Pinterest

חומרים נחוצים: חומץ, מים, נייר אלומיניום.

מתאים לכל סוגי הגריל.

לוקחים מרסס ומלאים אותו בחומץ ובמים בכמות שווה. מרססים היטב על הרשת ומחכים 15 דקות. מרוקנים את המרסס וממלאים אותו רק בחומץ. מכינים באמצעות קיפול ריבוע של נייר אלומיניום. מרססים על הריבוע חומץ, עוברים איתו על הרשת ומסירים את כל שאריות האוכל. אין צורך לשטוף את הרשת לאחר העבודה.

שיטה מס’ 5: מה שטוב לכיריים

חומרים נחוצים: חומר לניקוי כיריים, אשפה גדולה, סבלנות.

מתאים לרשת של הגריל אבל יש להימנע ממגע עם חלקים אחרים של הגריל.

מרססים את הרשת של הגריל עם חומר לניקוי כיריים. מכניסים את הרשת לתוך שקית אשפה גדולה ומשאירים אותה שם למשך לילה שלם. בבוקר (או בצהרים, תלוי מתי יש לכם זמן) שוטפים אותה במים.

שיטה מס’ 6: מה שטוב לתנור

Source: ajmadison.com via Alison on Pinterest

חומרים: תנור עם פונקצית “ניקוי עצמי פירוליטי.

מכניסים את הרשת של הגריל לתוך התנור ומפעילים את פונקצית הניקוי העצמי. שאריות השומן והבשר יהפכו לאפר אותו ניתן לאסוף מתחתית התנור.

בונוס: שלושה טיפים לשמירה על ניקיון הגריל

גריל גחלים: רפדו בנייר אלומיניום את תחתית הגריל שלכם והוסיפו קצת חול. השומן וחתיכות הבשר לא יגעו לתחתית הגריל וגם קל יותר להוציא את הגחלים המשומשות אחרי השימוש ולאחר שהם התקררו.

רשת הגריל: שמנו אותה לפני השימוש וגם מדי פעם בין מנה למנה זוכרים את הבצל? תשתמשו בו כל הזמן.

הכינו משטח קל לניקוי מסביב לגריל – עדיף מגומי. כך תגנו על האזור שליד הגריל מהלכלוך ותוכלו לנקות אותו יותר בקלות.

Source: bonappetit.com via We Love on Pinterest

אהבתם? בואו להכיר ולאהוב גם מבחר של אביזרים לגריל ולברבקיו שאספנו במיוחד בשבילכם!

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים