fbpx

בטיחות הילדים בבריכות ספא ובג’קוזי

הטיפ הראשון לבטיחות הילד בנוגע לבריכות ספא ביתיות הוא לא לאפשר גישה לאף ילד למים, במיוחד בהיעדרות השגחת מבוגר. כיצד נשיג זאת? אמצעי זהירות זה יישמר על ידי כיסוי לג’קוזי בעל מנעול, אשר כך לא תתאפשר הגישה לאף ילד לתוך המים.

לא משנה מה, בהתחשב בנסיבות, אסור שילד יישאר לבד ליד הג’קוזי, אם הטלפון מצלצל ואתם צריכים לענות, קחו את הילד אתכם. אין שום סיבה שילד ישהה ליד בריכת הספא ללא השגחת מבוגר. הרבה תאונות גורליות אפשריות נמנעו בשל תשומת לב של מבוגר.

חשוב לשמור על טמפרטורת המים בבריכת הספא, כאשר מדובר בבטיחות הילד. בזמן שרוב המבוגרים יכולים לסבול חום טמפרטורה גבוה, ילדים לא יוכלו לסבול זאת, כיוון שבנוסף לדברים אחרים, העור שלהם דק יותר משל מבוגר. ילדים כבעלי עור דק יותר, סביר יותר שעורם יתחמם יותר מדי, ויכול לגרום למחלות  ולכאבי ראש קלים, אשר יכולים להוביל לטביעה. אסור שילדים ישהו בג’קוזי כאשר טמפרטורת המים תהיה יותר מ-41 מעלות צלסיוס, וזמן השהות המומלץ הינו כ- 5 דקות לערך. שוב, כאן מדובר על השגחת מבוגר כיוון שילד לא יידע מה קורה לו אם הוא יהיה מבולבל ויאבד כיוון כתוצאה מחוסר הארכת הזמן בתוך הג’קוזי. הילדים עלולים לא להיות מסוגלים לתקשר ולהסביר שהם מרגישים לא טוב, שהם התחממו יותר מדי או עם בחילה. כמבוגר, ההשגחה על הילדים היא כולה באחריותכם, ללא תירוצים.

במידה ולילד יש פצע פתוח, לא כדאי שייכנס למערכות הספא, לטובתו שלו. במידה והילד צעיר מכדי לומר שצריך ללכת לשירותים, או שעדיין לא נגמל מטיטולים, אסור שייכנס ולא משנה מה הסיבה לספא. כל עניין זיהומי בסביבה הלחה והחמה של הספא הינה מסוכנת ויכולה לגרום להרבה מחלות. תישמרו על עצמכם ובטיחותכם בעניין זה על ידי שמירת רמת הPH ובמידת הצורך לשים את החומרים הכימיים ואם יש אוזונטור מתקדם זה משפר את המצב מאוד ואת בריאותו של הילד .

בשל העובדה שילדים יותר נוחים להשפעת החיידקים ועדיין לא הספיקו לפתח את כל הנוגדנים, ובעקבות כך אינם יכולים להיאבק בחלק מהזיהומים לכן החשיבות של האוזונטור בג’קוזי חיונית מאוד וחשוב שיהיה כזה בעל אפקטיביות גבוה מאוד. הבטיחות של הילדים ושל הסובבים אותם כל כך חיונית וחשובה,. לכן לא כדאי להתפשר ולא להסתכן בנקודה שילדים שאינם יכולים לבטא את עצמם יכולים להשתמש בג’קוזי, כאשר הילדים יכולים לגרום לבעיות זיהומיות באווירה.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים