fbpx

הבילוי האופטימלי לסוף שבוע: ג’קוזי / בריכות ספא

לקראת כל סוף שבוע היינו שוברים את הראש בשאלה:
“מה נעשה בסוף השבוע הזה?”
זאת לא שאלה פשוטה היות וכל המקומות הטובים מפוצצים,
בשמורות הטבע אין מקום חניה ואילו בים או בבריכה אין אוויר לנשום
ואם נשאר בבית נטפס על הקירות והתקרה.
למזלנו לאחרונה מצאנו פתרון שגורם לסופי השבוע שלנו להיות חלומיים….

במשך שנים הייתה משפחתנו שוברת את הראש מה עושים בסוף השבוע לדוגמא אם הייתההמלצה בעיתון ללכת לשמורת טבע מסוימת היינו עולים על האוטו מעמיסים ציוד מגעים לשמורה בצפון או בדרום  ומחפשים שעות חניה. איך לא חשבנו על זה, כל עם ישראל קרה את הכתבה. אמרנו לא נורא בסוף שבוע הבא נלך לים, אבל גם שם לא הייתה חניה והיה צפוף כמו ברכבת בהודו. אמרנו לא נורא נלך לבריכה אך גם שם היה צפוף בטרוף. טוב אמרנו בוויקאנד הבא נלך לנמל אך גם שם היה מפוצץ בסוף אמרנו הכי טוב זה להיות בבית אולם בבית שעמם לנו והילדים טיפסו על הקירות. מה עושים שאלנו את עצמנו אין פשוט לאן ללכת כאן בסופי שבוע הכל מפוצץ. הילדים רוצים מים ללכת לים או לבריכה והכל מפוצץ.

עד שיום אחד בשבת הוזמנו לבקר אצל חברנו חורש המתגורר באחד המושבים בשרון בביתו של חורש הייתה בריכת ספא  ופשוט כל הזמן נכנסנו ויצאנו מהג’קוזי זה היה כיף זה היה מרגיע והילדים השתגעו על זה. אמרתי לחורש זה בטח מאד יקר לתחזק את מערכת הספא הזו בגלל התייקרות המים. חורש צחק הוא אמר שמדובר ב-בריכות ספא ירוקה וחסכונית במים ולמעשה כל חצי שנה הוא ממחזר את כל המים בעזרת מחבר מהיר לצינור הוא משקה את הגינה ושוטף איתו את האוטו. כך ששום טיפת מים לא מתבזבזת חורש אמר שגם הג’קוזי החסכוני במים שלו מגיע ל100% סינון מים כך שבכיף אפשר למחזר את המים של בריכת הספא לטובת אמבטיה. בכל אופן חורש גם פינק אותנו עם בשר על האש אך כולנו רצינו כל הזמן לשהות בתוך הג’קוזי.

שבוע לאחר מכן קנינו לעצמנו מערכת ספא חסכונית במים. ומאז כל סוף שבוע אנו נמצאים בבריכת הספא שלנו וגם החברים עומדים בתור לבוא להתפנק אצלנו בג’קוזי ומה עם הים לים אנו הולכים רק באמצע השבוע שלא צפוף ויש חניה באופק.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים