fbpx

ברביקיו וגריל: חווית האירוח המושלמת

היום אפשר להגיד בוודאות כי כשמארחים אנשים בגינה אין כמו להזמין אותם לברביקיו. מי מאיתנו לא אוהב להתארח אצל חברים ל “על האש”. כבר עשרות שנים שבכל העולם מסיבה שבמרכזה הבשר נצלה על הגריל הוא חווית האירוח האולטימטיבית, לא רק בארה”ב או בדרום אמריקה.

אם בעבר במשך שנים חווית האירוח האולטימטיבית בישראל הנפוצה הייתה להזמין בשבת לחמין או לג’חנון בתנור, כיום אפשר להגיד כי החוויה הגדולה ביותר היא לעשות על האש (בשרי או טבעוני או צמחוני).

מעטים הם האנשים שיגידו שהם לא אוהבים לבוא למסיבת ברביקיו. רק המחשבה על הבשר שעומד להצלות על הגריל כמו סטייק אנטריקוט, שיפודי כבד וקבאבים גורמת להזיל ריר. או לחילופין המחשבה על שיפודי הירקות, שיפודי הטופו והבורגר פטריות או מעדשים… אל לנו לשכוח גם את היין האדום וכוס האוזו שמלווה אותנו בזמן צליית הבשר על הגריל. יש לציין כי יש ארצות בדרום אמריקה בהם הכנת בשר על הגריל בגינה הוא לא אירוע מיוחד שם עושים בשר על האש כמעט בכל שבוע. גם בתורכיה אוהבים מאד בשר על האש ורבים מהתורכים מתקינים מכשיר גריל אצלם על המרפסת.

בנושא מסיבת הברביקיו נשאלת שאלה אחת מרכזית אם איזה גריל כדי להשתמש גריל שעובד על גז או גריל פחמים. למעשה רוב השפים ממליצים להשתמש בגריל פחמים הם אפילו ממליצים על כך באופן גורף מדובר בטעם הרבה יותר משובח לבשר שאי אפשר לשחזר אותו עם גריל גז. מצד שני הבעיה עם גריל פחמים שלוקח לו המון זמן להידלק וזאת בניגוד לגריל גז שפועל מהר יותר. כיום נמצא לאוהבי הטעם המשובח פתרון גריל על פחמים שעובד במהירות של גריל גז בכך למעשה נהנים מכל העולמות גם הטעם המעולה של בשר על האש הנצלה על גחלים ומאידך גריל על גחלים שעובד במהירות של גריל גז.

לדעתנו מדובר בפתרון האולטימטיבי למסיבת ברביקיו. על מנת שמסיבת ברביקיו תהיה מוצלחת חייבים את האלמנטים הבאים. להזמין את האנשים הנכונים שהיה כיף ומעניין, להביא בשר איכותי מקצביה בעלת שם, לצלות את הבשר על גריל גחלים בנוסף לארגן בקבוק אוזו טוב ויין מרלו ולגבי הקינוח אין כמו עוגת שוקולד משובחת לפנל מסיבת ברביקיו וכמובן יש לארגן מראש מוסיקה איכותית שתנעים את באי מסיבת הברביקיו.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים