fbpx

גידול של 40% במוצרי Life Style

תגר מעריך כי היקף המכירות של מוצרי ה-Life Style עד סוף השנה יסתכם בכ-150 מיליון ש”ח, לעומת 90 מיליון ש”ח בשנה שעברה.

לדברי תגר, הגידול במכירות הוא פועל יוצא של מגמת הצמיחה במשך השנתיים האחרונות וכן בשל התופעות ההולכות וגוברות בקרב בני המעמד הבינוני ומעלה, אשר בוחרים להביא את הפינוקים שמציעים המלונות וחדרי האירוח היוקרתיים אל תוך המרחב הביתי.

“אם עד לפני מספר שנים נהנו מהמוצרים הללו רק אנשים שמשתייכים לעשירון העליון”, אומר תגר, “הרי שבשנים האחרונות, אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שלא ממוקמים בקצה העליון של הפירמידה ואשר מרשים לעצמם להתפנק ממוצרי ה-Life Style. הסיבה העיקרית לכך, היא חישוב העלות מול התועלת. אנשים הבינו כי בטווח הארוך, הוצאה חד פעמית של פינוקים משתלמת”.

שלושת המוצרים המובילים בענף ה-Life Style, הינם ג’קוזי (מערכות ספא), סאונות, מטבחי גינה וברביקיו, אשר היקף מכירותיהם בתשעת החודשים הראשונים של השנה נאמד בכ-80 מיליון ש”ח. מוצר הדגל בענף הג’קוזי (מערכות ספא), אשר היקף מכירותיו בשלושת הרבעים הראשונים של השנה הגיע לכ-55 מיליון ש”ח. הג’קוזי / מערכת ספא הזול הם בדרך כלל מתוצרת הארץ ומחיריו נעים בין 15 אלף ש”ח לבין 30 אלף ש”ח. מחירי הג’קוזי היוקרתיים נעים בין 35 אלף ש”ח ל-100 אלף ש”ח, כאשר ראש החץ בתחום הזה נחשב הג’קוזי מתוצרת HotSpring האמריקאית, אחת החברות המובילות בעולם בתחום.

סך המכירות של הסאונות בארץ הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-16 מיליון ש”ח. מחירי הסאונה הזולה – אשר מיוצרת בדרך כלל בארץ, או בסין נעים מ-5,000 ש”ח ועד 12 אלף ש”ח. מחירי הסאונות היקרות, אשר מיוצאות מתחילים בדרך כלל ב-13 אלף ש”ח ויכולים להגיע עד ל-120 אלף ש”ח עבור סאונה מיוצרת עם רמת על גבוהה מאוד, טלוויזיה LCD, ספסלים ייחודיים ועוד.

לדברי תגר, המחזיק בשליש משוק הסאונות היוקרתיות, הביקוש הגדול ביותר כיום הוא לסאונות שעשויות מעץ מלא, אשר מעניקות לבית מראה יוקרתי מרשים ומיוחד במינו.

מחירי הברביקיו היוקרתיים, אשר עשויים בדרך כלל מאבן גירית מסוגלת לספוג חום ברמות גבוהות ביותר – נעים בין 2,000 ש”ח ל-8,000 ש”ח. אחת המשווקות העיקריות שרכשה מומחית בתחום זה היא חברת “הום סנטר”.

מוצר נוסף, שחדירתו לענף מוצרי ה-Life Style, הולכת וגוברת הוא הקמין היוקרתי. לדברי תגר, גם במקרה זה המגוון הרחב של מוצרי הקמין היוקרתי מתאים עצמו לקהלים רבים, החל ממעמד סוציו-אקונומי ומעלה והוא איננו עוד נחלתו של המעמד הגבוה בלבד. מחירים: מ-2000 ש”ח ועד – 8000 ש”ח.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים