fbpx

לתוצאה מקסימאלית: ג’קוזי ביתי בחצר

ג’קוזי חיצוני תוספת נפלאה לכל בית. הג’קוזי יעזור לכם להירגע
אחרי יום עמוס ולחוץ, יעזור לכם להיפטר מכל כאבי וסבלי הגוף.
הג’קוזי יכול להיות בתוך הבית או בחצר, אך כדאי לשים את הג’קוזי
(בריכת הספא) הביתית שלכם בחצר בשביל תוצאה מקסימאלית.

לג’קוזי אקרילי בתוך הבית יש הרבה מה להציע. לעולם לא תצטרכו לדאוג למזג האוויר, תוכלו להירגע ולנוח בנוחות הבית שלכם ללא הצצת השכנים.

לעומת זאת ג’קוזי בחצר יש כל כך הרבה יותר דברים להציע. בריכת הספא  עצמה מציעה קצת יותר מג’קוזי בתוך הבית, אך הכול בעצם מדבר על האווירה והסביבה. אין כמו להתחבר לאמא אדמה בחוץ, בחצר.

הנוף שלכם יכול לעזור לכם במצב הרוח. כל אותם עצים נפלאים, השיחים, הפרחים הצבעוניים והריחניים, והורדים המדהימים. טוב, הם לא כל כך יכולים לעזור, אבל הם בטוח יגרמו לכם להירגע יותר.

כמובן, שיש גם את טיולי הלילה. אין מילים היכולות לתאר את ההתרגשות המתעוררת כשיושבים בתוך הג’קוזי הביתי, מתבוננים למעלה לחלל הפתוח, מתפלאים מכל הכוכבים המדהימים והנוצצים, מסתקרנים מהירח וכוכבים אחרים הנראים לעין. זוהי הירגעות אמיתית!

ג’קוזי בחצר שלכם ידרוש דאגות נוספות. תצטרכו לוודא שתוכלו לתחזק את טמפרטורת הג’קוזי בתנאי החצר. כיסוי למערכת ספא יכול לעזור בעניין זה. תוכלו גם לשקול לבנות סככה לאותם ימי גשם או פשוט להשאיר את זה כך שתוכלו ליהנות מאוויר מכל הכיוונים. אחרי הכול – תרצו להשתמש בג’קוזי הביתי שלכם מתי שרק תרצו ותצטרכו.

תמיד תצטרכו לוודא שבריכת הספא הביתי בטוח כך שילדים וחיות לא יוכלו בטעות להיכנס. חלק מהעיריות יכולות לדרוש שתהיה גדר בזמן שאחרות ידרשו דברים אחרים. הכול כדי להבטיח שהג’קוזי בטוח.

ניתן לאמר שתחזוקת בריכת הספא תהיה כמעט זהה במידה ומערכת הספא בתוך הבית או בחצר, עם הבדל גדול של הפרעות חיצוניות כמו עלים מהעץ, דשא הנגרר לג’קוזי ובכלל האבק באוויר.

אפשרות טובה הינה להתקין כיסוי ספא באיכות גבוהה, המגיע עם נעילה ויכול לשאת משקל אדם מבוגר ההולך עליו. כיסויים אלו מרחיקים לכלוכים מהמים ובכך עוזרים לתחזק את טמפרטורת המים בנוסף לניקיונם.

גודל בריכת הספא שתבחרו יהיה תלוי במידת החלל הפנוי בביתכם והיכן יהיה המקום שבו תרצו להתקין את הג’קוזי הביתי. כמו כן תצטרכו להחליט על צורת ההשפעה בחצר.

אל תשכחו להוסיף סככה אשר יכולה להוסיף לנגיעות הסופיות אשר נותנות המון יעילות.

אין פה מה לשאול. ישנם אנשים המעדיפים את הג’קוזי הביתי שלהם בתוך הבית. אך האנשים בעלי חוש להרפתקנות ואהבה לטבע – ג’קוזי בחצר הינה האפשרות היחידה!

אז למה אתם מחכים?
כדאי שתלכו למצוא את המקום המתאים בחצר שלכם לג’קוזי המפנק שלכם…. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים