fbpx

ג’קוזי / בריכות הספא של הוטספרינג עד כמה הן שונות?

נתבקשנו לענות על מספר שאלות המבדלות את הג’קוזי (בריכות הספא) של הוטספרינג, מדוע הם כל כך טובות

נקודות שעליהן נתבקשנו לענות:

שאלה 1:
למה הג’קוזי של הוטספרינג חסכוני בעלויות חודשיות בחשמל ומים חסכון של עד 1000 ₪ בחודש?

תשובה 1:
כתוצאה מחומרים תרמיים ובידוד בעל צפיפות תאית גבוהה, הן בגוף הג’קוזי והן בכיסוי, אנו מסוגלים למנוע מבריחת מים ע”י אידוי וכתוצאה מכך אין אנו צריכים להוסיף מים באופן שותף ועל כך החיסכון במים. בנוגע לחשמל, כתוצאה מבידוד וגוף חימום קטן חסכוני ועשוי מטיטניום בעל דופן כפולה וכתוצאה מגוף תרמו פלסטי והתזה של פוליאוריטן נוזלי ומוקצף בשכבות רבות וכתוצאה מכיסוי איכותי עם איכויות קלקר בעלי צפיפות גבוהה אנו חוסכים בעליות החימום של עד מאות שקלים בחודש וזאת מכיוון שגוף החימום למרות הטמפרטורה החיצונית מצליח לשמר את האנרגיה בג’קוזי וכל זה בעלות של שקל ביום. 

שאלה 2:
מדוע אין צורך בכימיקלים רעילים כגון ברום וכלור בבריכות הספא של הוטספרינג?

תשובה 2:
בריכות הספא של הוטספרינג נושאות מכשיר אשר מפיק אוזון (O3) ,מכשיר זה מפיק 850 PPM יחידות אוזון למים ובכך מונעות התפתחות ויראלית במים. מכשיר זה מיוצר באותה חברה שמייצרת עבור חברת ייצור דגמי המטוסים של בויינג והמחדירה אוזון לונטילציה של המטוס. מכשיר זה ביחד עם מקל יון המחדיר יוני כסף למים וחומר הנקרא מונופרסולפט (MPS) חומר מחמצן – מאפשרות לנו להימנע מכימיקלים כגון כלור וברום ומאפשרת לנו חוויה ללא תופעות לוואי בגירויים נשימתיים ותת עוריים הן למבוגרים והן לילדים יחדיו. ההבדל המשמעותי הוא בכמות ה-PPM המוחדר למים יתר החברות מצליחות ליצר עד כ- 350 PPM ולכן צריכות להוסיף חומרי חיטוי קשים ולא עדינים. 

שאלה 3:
למה כיסוי הג’קוזי של הוטספרינג שונה מכיסויים של חברות אחרות?

תשובה 3:
כיסוי הג’קוזי של הוטספרינג נושא בתוכו ספוג קשיח באחוז דחיסה גבוה וחיזוקי ברזל למנוע שבירה בגשם ובעליה של ילדים עליו ובקיפולו ליבה המונעת בריחה של חום ואידוי המים. את הקלקר עוטפת שכבת סקאי המוגנת מפגעי מזג האויר המכוסה בשכבה סיליקונית לדחייה של מים בלתי רצויים.

שאלה 4:
כיצד תרמו פלסטיקה בבריכות ספא שומרת על חום ומונעת אידוי?

תשובה 4:
תרמו פלסטיקה הינה חומר פלאסטי המגיע כיחידה עבה המחוממת בטמפרטורה גבוהה ונמשכת לתצורתה הסופית של בריכות הספא בתבנית אלומיניום להבדיל מפיברגלס אשר מורחים אותו על תבנית פוליאסטר לצורתו הסופי. תרמו פלסטיקה כשמה כן היא פלסטיקה ביחידות טרמיות המונעות מטמפרטורה סביבתית קרה לחדור את שכבתה ולקרר את המים. כמו כן מונעת את תהליך האידוי בצפיפות החומר וכתוצאה מכך אין אנו צריכים להוסיף מים בעבודתנו השוטפת בבריכת הספא. אלא, אחת לחצי שנה עד שנה תוספת של מספר ליטרים.

שאלה 5:
כמה עולה לנו צריכת החשמל החודשית בהפעלה ושימוש יום-יומי של הג’קוזי מבית הוטספרינג? 

תשובה 5:
כתוצאה מכל הרכיבים התרמיים שהועלו בסעיפים הקודמים ובהנחה שהמערכת נמצאת על 39 מעלות כל החודש, פעילה 24 שעות ביממה בסחרור, חימום וחיטוי המים, ושימוש יומיומי של 30 דקות עם עיסויים ע”י המסאג’רים של המערכת יביאו אותנו להוצאה של עד שקל וחצי ליום, הוטספרינג שברה את כל שיאי החיסכון ועל כך קיבלה את כל הפרסים הרלוונטים לנושא.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים