fbpx

ג’קוזי נייד ובריכת ספא (ג’קוזי): מה הם ההבדלים?

ג’קוזי נייד, הינה אמבטיה חמה. ג’קוזי / בריכת ספא / בריכה – נראה כי במילים האלה משתמשים לסירוגין. בעלי בריכות ספא (ג’קוזי) או ג’קוזי נייד בוודאי תוהים מה ההבדל ביניהם.

בשנות ה-70, בריכת ספא וג’קוזי נייד היו מילים בעלי משמעויות שונות לחלוטין, מרחצאות ספא היו אגני מים מחוממים, עם ג’טים העשויים מאקריל או מסוג אחר של טרמופלסטיקה. מכל אלו ועוד התפתח הג’קוזי הנייד ( עליו עוד נפרט בהמשך). אמבט חם מתייחס לאמבטיות הגדולות העשויות מעץ סוקויה או ארז גם כן עם ג’טים, אותם אמבטיות מעץ שהיו מוכרות עוד מהטלויזיה בשנות ה-80. בסופו של דבר הג’קוזי העשוי מאקריל הפך להיות הפופולרי ביותר והמועדף ביותר הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התכונות החזקות והתחזוקה המעולה.

הכל טוב ויפה אבל מה ההבדל בעצם בין בריכות ספא לג’קוזי נייד?
בגדול, אם תלך לאולמות תצוגה אצל סוחרי ג’קוזי – בטח תראה שם ג’קוזי נייד, הספא היחידי שהוא אינו נייד, הוא ספא שבנוי לפי רצונו של הלקוח – הן מבחינת הגודל והעיצוב והן מבחינת כמות הג’טים, כמו כן הן מושקעות בתוך האדמה באופן שלא ניתן לנייד אותם לשום מקום. ג’קוזי נייד המפואר הפך עם השנים להיות מותרות כך שבעיות התחזוקה כמעט ולא זקוקות להתמודדות.

אבל, האם ג’קוזי נייד באמת ניתן לניוד?
התשובה לכך היא כן ולא. ג’קוזי נייד עדיין שוקל כמה מאות קילוגרמים והוא גדול מספיק בשביל שמשאית תסיע אותו. מבחינה טכנית כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את החשמל במקום הרצוי באופן שניתן לנתק בקלות ,בשביל שבריכת הספא לא יהיה בהכרח מקובע למקום אחד בלבד. למרות זאת הרבה אנשים מעדיפים לבנות דק מסביב לג’קוזי או אפילו גזיבו להצללה, ובכך מקשה להסיר אותם בסופו של דבר. למרות שהג’קוזי קשה להזזה, נמצא כי אנשים רבים מעדיפים להשאיר אותו במקומו בזמן מעבר דירה ובכך מגדילים את ערך הבית שלהם במיוחד שמדובר ב-HotSpring

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים