fbpx

ג’קוזי זול, בריכת ספא זולה האם זה יתכן?

ג’קוזי זול – האם זה בדיה? האם אפשרי למצוא בריכת ספא זולה?
התשובה היא חד משמעית – לא!

כאן נעלה כמה אופציות לאנשים שבאמת רוצים שיהיה להם ג’קוזי אבל אין להם סכום גבוה לשלם על אחד יקר ומחוסר הבנה וזמן קונים זול אבל משלמים ביוקר. כמו כן כשרוכשים ג’קוזי יש לא מעט דברים שצריך לדעת– חוץ מעלות הרכישה הראשונית קיימת עלות על חומרי תחזוקה עלויות מים ובנוסף עלויות החשמל שיכולים להגיע להוצאה של עד מאות שקלים בחודש . ושלא כמו בג’קוזי יוקרתי – כל העלויות הללו בטלות . 

מחיר גבוה לג’קוזי בדרך כלל מתאפיין  ל5-7 מקומות ישיבה (דרך אגב כשהסוחר אומר שהג’קוזי מתאים ל-6 אנשים הוא מתכוון ל-3 אנשים בישיבה מרווחת ונוחה ולא יותר מזה בג’קוזי זול). אם אתה מחפש ג’קוזי במחיר אטרקטיבי יותר ואין לך ילדים שצורכים מקום גדול יותר בג’קוזי תחשוב על רכישת ג’קוזי לזוג – דבר זה מקטין את עלות הרכישה ועלויות החשמל וצריכת המים ועדיין לא יורד מרמת האיכותיות של המוצר.

דרך נוספת לחסוך בעלויות היא לא לרכוש בריכת ספא ביתית עם ג`טים – לא קל ולא תמיד אפשרי לארח אנשים באמבטיה הפרטית שלך, אבל אם אתה רוצה ג’קוזי עדיף שאת הכסף שלך תשקיע ברכישת מערכת ג`קוזי איכותית לחצר שתיתן לך לא רק סילוני מים אחרי יום ארוך, אלא תספק חווית עיסוי ופינוק ללא צורך בתחזוקה שותפת המגדילים את העלויות . (כגון מילוי וריקון).

דרך נוספת למצוא ג’קוזי זול היא דרך האינטרנט – בדוק שהינך רוכש ישירות מהיבואן ויש את האופציה להתנסות בג’קוזי בחדר נפרד וכן שירות שניתן ע”י החברה עצמה ולא ע”י קבלן חיצוני – דאג שיש “אבא ואמא” לג’קוזי. האינטרנט הוא מקור טוב לעשות סקר שווקים מכיוון שיש תחרות גדולה על המוצרים – צריך לקחת בחשבון שלעיתים יש אתר מקסים אך חברה ללא ניסיון .

רוב הרכישות דרך האינטרנט מצריכות מהלקוח להתקין בעצמו את בריכת הספא ולקנות “חתול בשק”. דבר שאינו מצוין בדרך כלל הוא השינוי ברמת הוולט באזור המגורים שלך, כך לדוגמא בארה”ב הוולט שמשתמשים הוא 110V ואילו בישראל הוא 220V.

כמו כן ג’קוזי הוא עניין כבד במיוחד – צריך לדאוג לדרך הובלה שלא תפגום במוצר וכן גם מנוף או כוח אדם שיעשו את העבודה. כל הנושאים הללו מייקרים את הרכישה הכוללת ולכן כדאי לחשוב האם רכישה באינטרנט היא כדאית?!

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים