fbpx

ג’קוזי לקיץ, חוסכים ונהנים

כשמגיע החופש הגדול מגיעות הוצאות רבות, למשל טיסה לחו”ל
עם כל המשפחה או מלון או צימר בארץ לשבוע-שבועיים
זה סיפור מאד יקר. נמצאה שיטה בחופש הגדול,
שגם ההורים יכולים ללכת בכיף לעבודה וגם הילדים נהנים בבית.

השיטה היא ג’קוזי לחצר.

כשמגיע הקיץ הדבר הראשון שעולה לילדים בראש זה ים, בריכה, קרטיבים, מה מאפיין את כולם?! נכון מים. יש לציין כי את התשובה הזאת תקבלו לא רק מילדי ארץ ישראל אלא אותה תשובה תינתן על ידי כל ילדי העולם. אין מה לעשות, כשהקיץ מגיע ישר עולה לילדי תבל  קונוטציה של מים בראש.

הבעיה שלנו במדינת ישראל שעשועי מים, הם מושג בעייתי בארצנו. קחו לדוגמא את ההליכה לים, ללכת לים, בבוקר זה בכלל לא פיקניק היות ומדובר בצעד לא בריא וזאת בגלל קרני השמש החזקות שמכות על החוף בשעות הבוקר ומשרד הבריאות לא ממליץ לפקוד את הים עם ילדים בשעות הבוקר של הקיץ. מצד שני והיה ובוחרים באופציה של הליכה לבריכה הפרוש בשטח  חוויה מאד יקרה. בארצנו, הבריכות מפוצצות באנשים בימי הקיץ מה שמוביל לחוויה נוראית. לכן האופציה האחרונה שנותרה היא לקנות בריכה מפלסטיק לגינה, הבעיה שמדובר במתקן שמתאים בדרך כלל לילדים קטנים וילדים בגיל החטיבה או התיכון לא יאהבו את האופציה הזאת, מה גם שכל פעם למלא בריכה במים זאת עלות מאד גבוהה בגלל היטלי הבצורת למינם.

לאור העובדות שהוזכרו כאן, מה עושים והאם בכלל ניתן לפנק את ילדי מדינת ישראל עם מים בבוקרו של קיץ. התשובה היא שבהחלט ניתן לפנק את הילדים בחופש הגדול בקיץ – הפתרון הוא ג’קוזי ירוק לחצר, איכותי ומקצועי. מדובר במוצר שלא מבזבז מים היות וניתן למחזר את כל מימיו לאמור אם מילאנו 50 ליטר מים לאחר מכן ניתן להשתמש בכל 50 הליטר של המים להשקיית הגינה, שטיפה של הבית ואפילו ניתן למלא עם המים באמבטיה, כך נהנים וחוסכים את המים של הכינרת ולמעשה אף טיפת מים לא מתבזבזת – זאת כשמדובר כשלא משתמשים בכלור או / ו בברום בג’קוזי. כמו כן את המוצר מציבים מתחת לעץ, כך יש צל על הילדים.

על כן זהו הפתרון המושלם לשעשועי מים לילדים בקיץ. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים