fbpx

ג’קוזי לגינה: שאלות ותשובות

כיום בשוק יש כל כך הרבה יצרני ג’קוזי (בריכות ספא) ביתיות לחצר. לכן רעיון טוב הוא למצוא יצרן שנמצא בעסק הרבה עשורים, כנראה יותר נכון לאמור, מאז הזמן שהג’קוזים הביתיים הניידים הגיעו לשוק. מידע זה ינפה הרבה מכשולים שיכולים להופיע בהחלטות.

הנה מספר שאלות ותשובות שכדאי לבחון בעיון
כשמעוניינים בהערכת בחירת ג’קוזי לגינה.

שאלה 1: האם ניתן להתקין ג`קוזי בייתי בתוך הבית
או מחוצה לו?

תשובה 1: בריכות ספא ביתיות ניתן להתקין בתוך הבית ומחוצה לו, למרות שרוב בריכות הספא בעולם מותקנות בחצר. רוב יצרני בריכות הספא המודרניות מספקות מודלים של בריכות ספא כך שיתאימו לעבור דרך מעברי הדלתות על-פי מידות אירופאיות. הרבה בעלי בריכות הספא הביתיות בוחרים למקם את הג`קוזי, על מרפסת מוגבהת (“דק”) או על מדרגה מוגבהת. יכול להיות שהגזיבו יהיה בדיוק הדבר שאותו אתם צריכים כדי לתת פתרון קל, נוח ואפילו נעים למראה, כדי ליצור פרטיות ולמנוע דאגות מזג האוויר.

 

שאלה 2: האם צנרת הכרחית ודורשת התקנה מסובכת?

תשובה 2: אין צורך בטיפול שרברבי מיוחד, כיוון שכל בריכות הספא הביתיות מתמלאות בקלות מלמעלה על ידי צינור גינה רגיל. הדבר היחידי שנדרש הוא חיבור לחשמל (ישנן מערכות חכמות היודעות לעבוד בחד פאזי או ובתלת פאזי עליך רק לבחור. בריכות הספא המודרניות מכילות את כל המאפיינים העיקריים והחשובים, כמו צנרת ומשאבות. כל בריכות הספא הביתיות מגיעות עם כיסוי מבודד שחשיבותו עליונה בבידוד הג`קוזי לגינה

 

שאלה 3: באיזו תכיפות צריך להחליף את המים?

תשובה 3: בריכות  ספא ביתיות מודרניות מצוידות בפילטרים רבים לפחות 3  אשר יהיו נגישים בקלות מלמעלה. התעלמו לרגע מהמחיר הנמוך של בריכות הספא עם הפילטר הנגיש מהחלק הקדמי, כיוון שבריכות ספא אלו בעצם דורשות שתעבירו את הפילטר המלוכלך דרך המים הנקיים בספא בכל פעם שתרצו לנקות את הפילטר. הפילטר עוזר בתוכו להיפטר מהכימיקלים ומונע את ההטרדה הפחות אפקטיבית מה”פילטר הצף” ומעניק שיטה מתאימה, אוטומטית וקלה, כדי לטהר את מי הספא. מומלץ להחליף את המים  פעמים עד שלוש בשנה. תעלת הניקוז בנויה כך שתותאם להשתלב במארז הספא, ומספקת גישה קלה לחיבור צינור הגינה, מבלי להבריג צדדים ולפתוח את פנים הספא. 

 

שאלה 4: כיצד שולטים בטמפרטורת המים?

תשובה 4: בריכות הספא האיכותיות והמודרניות משתמשות בלוח בקרה תרמוסטט-דיגיטלי. ניתן לשמור בבטחה על הטמפרטורה במעלה קרובה וקריאת הטמפרטורה תהיה בפרנהייט או בצלזיוס שיתאים לשוק האירופאי. בריכות ספא מודרניות נבנות בהגנה מהכפור ומהחום כדי שלהיות בעל מערכת ספא ביתית לא יהיה כרוך במאמץ. לדוגמה ישנן חברות יצרניות לסוגי לוחות בקרה שכאלו. הרבה יותר טוב להפיק תועלת מגוף חימום של KW 1.5  או KW 2.5 בעלויות חודשיות נמוכות מאשר להשתמש בגופי חימום בעלי קילוואט גבוה לדוגמא  4 KW ומעלה כדי להוריד מחיר על מערכת הספא בקניה, מעשה זה גורם לשימוש לא יעיל באנרגיה ולגרור אחריו עליות חשמל גבוהות במיוחד. 

 

שאלה 5: מה עם חומרי בידוד?

תשובה 5: בעיצוב הספא מתחשבים יצרני בריכות הספא הביתיות ברצון לרכוש מוצר לתקופה ארוכת הזמן. יצרנים משתמשים בשיטות ייצור מתקדמות, הכוללות חומרי טרמו פלסטי-אקרילי במקום השיטה הישנה של הפיברגלאס, מסוגלים לדאוג למוצר חזק ויציב שיחזיק זמן רב. לא רק שבתהליך הייצור לא משתמשים בפיברגלאס, בשל כך שהינו חומר לא ידידותי לסביבה (עלול לסרטן וגם לאטום פחות את בריחת החום ביחידה), אלא החומר הטרמו פלסטי-אקרילי הוא חזק יותר, כך שבקליפה האחורית מאפשר לנו לא להשתמש בפיברגלס והן הרבה יותר מבודדות ומדויקות. הרבה יצרנים משתמשים בחומר האקרילי הזול יותר, אשר דורש תמיכה של הפיברגלאס.

הקצף מיוחס לבידוד, אך בעצם גם תומך. ישנם הרבה יתרונות עם ריסוס הקצף המתרחב, לתוך מארז הספא, הכולל בידוד תמיכה אי מתן חדירה של מזיקים והחזקת הצנרת במקומה שלא תזוז מזמן מעבר מים ולא תשתפשף על דופן הג`קוזי וכתוצאה מכך תגרום לנזק. 

 

הדבר החשוב ביותר שמחפשים כשקונים ג`קוזי זו האיכות. כמו ברוב הדברים בחיים, תמיד הכי טוב לקנות את האיכות הגבוהה ביותר שניתן להרשות. החל מיצרן הקיים הרבה שנים, בניגוד לכך שלמחיר הזול יש חשיבות, ולא משנה כמה חכם ויפה התצוגה נראית. כמו במשפט הישן שאומר: לקנות בזול יכול להיגמר בקנייה כפולה.

לכן, העצה הכי טובה שלי, שצריך לקנות מוצר שנבנה היטב ובאיכות גבוהה על ידי יצרן בריכות ספא ביתיות אמריקאי או מערבי, ידוע בינלאומי, ואז קיים סיכוי שהמוצר יאריך שנים רבות ויעניק שנים רבות של תפקוד והופעה ללא פגם.

הסיבה היא פשוטה היצרן המוכר בינלאומית נותן “גב” למוצרים שלו, עם אחריות אמיתית, כך שבמידה ויש בעיה זה מגיע ליצרן ולא לך.

כפי שאתם מדמיינים לעצמכם, ליצרן הזה יש ניסיון וותק של שנים רבות, ומראש היצרן בונה את מערכות הספא הביתיות עם חלקים ומרכיבים ראויים ואיכותיים, כדי שלא ייכשלו. מסיבה זו ומסיבה זו בלבד, הם מוכנים להעניק אחריות לכל החיים. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים