fbpx

התקנת גריל בנוי איכותי וטאבון מאיטליה: דגם אמריקה, בתובל

      

גריל מיוחד במינו הכולל גריל אבן בנוי וטאבון לאפיית פיתות ופיצות

הגריל המיוחד הנל, מתוצרת איטליה ובנוי בצורה נוחה לשימוש וקלה לתפעול – מתקן מעוצב וייחודי לשילוב עשיית הדברים שאנו אוהבים: “על האש”, פיתות בטאבון ועם כלים למנגל.

המתקן בנוי מאבן גיר ולכן עמיד בפני חום, לחות ורטיבות וניתן להשתמש בפחמים, כשבתחתית קיימים מדפים לנוחיות המשתמשים, כך:

שצד אחד כולל בתוכו כל מה ש”הגרילמן” צריך: רשת צלייה גדולה: רשת נירוסטה עם ידיות מעץ, המתכוונת ל-4 גבהים, על מנת שתוכלו לווסת את חום הצלייה, לצלות סוגי בשר שונים ולשלוט בשלבי הצלייה. גודלה: רוחב: 67 ס”מ ועומק: 40 ס”מ. כמו-כן הרשת ניתנת לפירוק, לכן נוח וקל לנקות אותה. מעצור פחמים לשמור על ניקיון ונוחות ואבני שמוט, אשר תורמות לשמירת החום ומבטיחות צלייה אחידה וניצול מרבי של הפחמים. כמו כן יש הכנה לגריל מסתובב חשמלי (ניתן לרכוש אצלינו מחברת SUNDAY באיטליה). כולל ארובה לקליטת עשן, והארובה שואבת את האוויר והעשן: העשן קל מהאוויר ולכן נשאב למעלה בקלות, והאוויר נכנס מכוח האינרציה וכך נחסכת מאתנו פעולת הנפנוף, תא בעירה ופלטה, עשויים מאבן גיר השומר על חום וכך הבשר נעשה מחום ולא מאש.

מצד שני יש את הטאבון הבנוי, הכולל בתוכו כל מה שצריך כדי להכין כל העולה על דעתכם למשל: פיצות ופיתות: דלת מתכת, טרמומטר למדידת הטמפרטורה בטאבון, ארובה להוצאת העשן, הכל בנוחות וקלות בשימוש: אין צורך בתחזוקה, עמיד בכל תנאי מזג האוויר.

מידות המתקן:
גובה: 2.36 מ`, רוחב: 1.64 מ`, עומק: 1.18 מ`, משקל: 1,600 ק”ג.

מגיע בצבע טבעי אפור ומשטח העבודה מגיע בצבע אדום ובמידה ותרצו ניתן לצבוע בצבע אקרילי כרצונכם ועם אביזרי גריל מגוונים הגריל שלנו מכל דגם, מיוצר באיכות מעולה, בעיצוב ובאביזריו.

נשמח לעזור ללא כל התחייבות. קיימים מגוון רב של דגמים בגדלים שונים, כל אחד ואחת מכם יוכל למצוא ולהתאים את הגריל הבנוי המתאים לכם המתאימים לכולם ולכל מקום (בגינה ובמרפסת).

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים