fbpx

דברים שלא חשבתם לעשות עם מחסן גינה

בזמנו קניתם בית צמוד-קרקע עם חצר כדי שהילדים ייהנו וישחקו; אבל כשהילדים כבר גדלו ויצאו מהבית, הגיע הזמן לתבוע מחדש בעלות על החצר המיותמת – ולהפוך אותה למקום של גדולים (והאמת, גם אם הילדים עדיין בבית זה אפשרי). הנה כמה הצעות הגשה שישדרגו כל חצר, גינה או גג פתוח, ויספקו לכם מקום משלכם – לעבודה, להנאה או לרגיעה.

פאב / בר

אחד הטרנדים הלוהטים ביותר באירופה כיום, הוא שדרוג המחסן המעופש לפאב ססגוני ומלהיב. מעבר לעובדה שזה ידרבן אתכם סוף-סוף לנקות את המחסן, תוכלו להפוך אותו לפאב איכותי עם מסך שטוח לצפייה במשחקי ספורט וחדשות, כיסאות בר מוגבהים, דלפק עץ מעוצב, ריצוף ועוד כמה אביזרים שיתנו תחושה אמיתית של שחיתות באופק. התוצאה, כפי שניתן לראות, בהחלט מרנינה.
ומה דעתכם על מחסן גינה שהפך לבר מעוצב בסגנון שנות ה-50? אין סוף לאפשרויות. אומנם כל הנושא הפאב/בר מתאים יותר לאירופה מאשר לישראל, אבל אנחנו בטוחים שיש מי שידעו ליהנות מפינוק כזה גם בארצנו הקטנה.

מקום-עבודה

רגע לפני שאתם רצים לשכור משרד במקום אחר, חשבו על כך שוב. ברגע שהופכים את המחסן המיושן למקום עבודה חדש ונקי, אתם חוסכים לעצמכם כל-כך הרבה הוצאות – החל מהתרוצצויות בחיפושים אחר מקום מתאים, המשך בעלויות שכירות מנופחות וכלה בעלויות תחזוקה נלוות.
עם קצת השקעה ולא הרבה מחשבה, אפשר להפוך כל מחסן גינה למשרד, קליניקה או סטודיו. אפשר לעשות זאת במינימום השקעה לקבלת מקום-עבודה פונקציונלי, או להשקיע חד-פעמית בידיעה שזה הולך להיות מקום-עבודה מושקע מהמסד לטפחות. תודו שלא הייתם מתנגדים להיכנס למשרד כזה כל בוקר, 2 מטר מהכניסה לחצר בבית.
בוקר בא לעבודה… בחנות-גינה:

עוד חדר בבית

מצב הנדל”ן בישראל ממשיך להקשות, עם מחירי דירות שמטפסים ומאמירים בכל שנה. אז אם התברכתם בחצר או בגינה גדולות ומרווחות, אין שום סיבה שלא תנצלו את מתנת הנדל”ן שנפלה לידיכם.
חוק הפרגולות בישראל, שעבר בקיץ 2014, מאפשר להוסיף מבנים קטנים בלי כל כאבי הראש שהיו כרוכים בכך עד היום (עם זאת, ראוי להתייעץ מראש עם אנשי מקצוע לגבי גודל המבנה האמור). אפשר להפוך כל מחסן חצר לחדר אורחים מהודר:
אפשר גם לבנות חדר יצירה לילדים, בו אפשר להשתולל וללכלך כמה שרוצים, או אפילו בית בובות סטייל ברבי לנסיכה הקטנה. בשביל כמה שעות של שקט מהילדים, תודו שזה אחד הטובים!

מקום מפלט

לא הייתם רוצים איזו פינת זולה שקטה משלכם, שם תוכלו לסגור את הדלת, להגיף תריסים, להרים רגליים ולהתרווח שבעתיים? אז נכון שאי אפשר לברוח לגמרי מכל המחויבויות, אבל בהחלט בין לבין בהחלט אפשר לתת לעצמכם כמה שעות של שקט.
דווקא מחסן קטן ומצומק יכול להיות פתרון מצוין, למחפשים את מנת השלווה היומית:

סאונה פרטית

תמיד חלמתם על שריצה חסרת-מעש בסאונת אדים לוהטת? לא תמיד חייבים להוציא הון תועפות כדי לרכוש מערכת סאונה קומפלט. אם יש לכם מחסן חסר תועלת שרק מחכה שישתמשו בו, כדאי לכם לחשוב על שדרוג לסאונה.
אומנם זה דורש לא מעט עבודה – כגון איטום הדוק, התקנת מחולל אדים (אוטומטי או טבעי, איך שתרצו) וכן מקומות ישיבה – אבל בסופה של אותה השקעה חד-פעמית, תוכלו להתרווח לכם בסאונה פרטית משלכם. מה יכול להיות רע?
רוב התמונות והרעיונות מאתר readersheds.co.uk, שם ניתן לראות עוד עשרות מחסנים שהפכו לחללים מעוצבים ומרהיבים. יש אפילו תחרות שנתית של הטובים ביותר; שווה להציץ ולקבל רעיונות, במקום לתת למחסן שלכם לשכב בחצר כאבן שאין לה הופכין.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים