fbpx

האם בריכות ספא (ג’קוזי) לחצר, מעלות את ערך הנכס?

במחירים ממוצעים של 50,000 ₪ ומעלה,
בריכת ספא היא בהחלט תוספת יקרה לבית.

הג’קוזי לא בהכרח יקר יותר משיפוץ המטבח או חפירת בריכת שחייה בחצר האחורית, אבל הוא בכל זאת יקר. משום כך, אתם בטח תוהים עד כמה ג’קוזי מגדיל את ערך הבית? האם נקבל את כספינו בחזרה על בריכת הספא כשנמכור את הבית יחד איתו? או שג’קוזי הוא הנאה ותענוג עצום ולא יותר מזה?

טוב, זה קצת משניהם. למרבה הצער, אין חוקיות עבור כמה הם משפרים את ערך הנכס, אבל באופן כללי, כמו רוב השיפורים בבית, לא ניתן לצפות להרוויח את מלוא עלות הרכישה וההתקנה של בריכות ספא כשאתם הולכים למכור את הנכס. אם החלטתם לרכוש ג’קוזי זה צריך לנבואה מהרצון להעניק למשפחתכם הנאה מרובה. השיקול השני יכול להיות הגדלת ערך הנכס.

בריכות ספא לחצר צפויים להגדיל את ערך הבית שלכם, לפחות בקצת ובנוסף זה בהחלט יכול לשפר את רמת ההתעניינות בנכס עבור קונים פוטנציאלים. שלא כמו עם בריכת שחיה שעלולה להוות איום כלפי לקוחות פוטנציאליים עם ילדים שלרוב ללא השגחה בחצר האחורית, כמו כן ניקוי ותחזוקת הבריכה הוא גדול מפז שגם כן נלקח תמיד בחשבון לפני רכישה כזו. אז באמת אין חסרונות לרוכשים פוטנציאלים שונים, להיפך, בריכת ספא יכולה להגדיל את הכדאיות של הבית, ובכך קונה מוכן יהיה לשלם יותר עבור הנכס.

יצוין, כי זה תלוי איזה דגם של בריכת ספא רכשת ומאיזה חברה. קיימים ג’קוזים “ירוקים” שמחירם הממוצע הינו 60,000 ₪ אך התחזוקה זולה בהרבה מבריכת ספא זול יותר ובכך כעבור שנתיים, החזרת את ההוצאה על רכישת ג’קוזי במחיר זול יותר עם תחזוקה יקרה מאוד. לא משנה איפה רכשת את בריכות הספא, ההבטחה שהג’טים מרגיעים כמעט כל שריר כואב היא כמעט תמיד נקודת מכירה (באופן כללי, ג’קוזי בחצר משתמשים לעיתים קרובות הרבה יותר מאמבטיות בבית )  וכמובן למשפחה שאוהבת לארח, בריכת ספא יכולה להיות נקודת מכירה חשובה כי זה נותן לאנשים סיבה לבוא לבקר.

אז, את התשובה לשאלה המקורית (האם בריכות ספא מעלות את ערך הנכס) היא בעצם שבדרך כלל הג’קוזי מעלה את ערך הבית בהתאם למיקום ולמי שאתה מוכר ובוודאי, אתם עשויים לקבל בחזרה את ההשקעה הכספית שלכם במלואה וגם להרוויח יפה.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים