fbpx

הכנות לרכישת ג’קוזי (בריכות ספא) של HotSpring

ג’קוזי ובריכת ספא של Hotspring יכולים להפוך את החצר האחורית שלכם מרגילה לנווה מדבר מרגיע. מקום להתפרק ולהתפנק בכל תקופה בשנה. לפני שאתם קונים בריכות ספא, ג’קוזי יש כמה דברים שחייבים לקחת בחשבון.

בצעו את השלבים הבאים כדי ללמוד מה הם:

1. החליטו היכן אתם רוצים להציב את הג’קוזי (בריכות הספא) של HotSpring. החלטה זו יכולה לקבוע את גודל הדגם שכדאי לקנות. בהחלטה יש להתחשב בדרכי הגישה שיהיו נוחות, יש לקחת גם בחשבון מרחקים מחדר השינה בכדי שהג’קוזי יהיה נגיש ושמיש במקרים דחופות יותר.  

2. יש למדוד את השטח שבו תציבו את הג’קוזי של HotSpring. למדוד את רוחב, עומק וגובה ואז להביא מסמך זה כשאתה מגיע לרכוש ג’קוזי, רצוי אפילו לצלם את השטח בכדי שנציג החברה יוכל לעזור לך להגיע להחלטה טובה יותר וכמו כן בשלב מאוחר יותר גם יגיע לביתך לייעוץ סופי והכוונה בבחירת המקום האולטימטיבי. 

3. תשקלו לכמה אנשים אתם רוצים שהג’קוזי שלך יתאים. בריכת ספא של HotSpring  יכולה להכיל בין שלושה אנשים ועד לשבעה, יחד עם זאת אנו ממליצים תמיד לבדוק את האפשרות לכיסא שכיבה לנוחות מרבית , לא לוותר על חווית המוטומסאג’ סילון מסאג’ר העולה יורד לאורך הגב ומבצע עיסוי מדהים אין סופי.

4. יש לבדוק את דרישות החשמל של ג’קוזי / מערכת הספא ולוודא כי מערכת החשמל שלך עומדת בדרישות הג’קוזי. מומלץ להזמין חשמלאי שיבצע את ההכנות לפי דרישות מערכת הספא . כל מערכות הספא של הוטספרינג ללא יוצא מן הכלל לא צורכות יותר מ- 20 אמפר חד פאזי בעקבות חסכון החשמל שלהם. 

5. בחר כמה מאפיינים מיוחדות להתאמה אישית לשדרג את הספא שלך. מערכות הספא של HotSpring מציעות מערכות שמע מוסיקה בספא, מסאג’ר פטנט ייחודי Moto Massage DX וכן מערכות עיסוי הידרותרפיים רבים אחרים מלבד מערכת הסאונד המערכות עצמן מאובזרות ברמה גבוה מאוד מכיוון שבהוטספרינג אין פשרות בנוגע לטיב ולטכנולוגיה. 

6. קנה את מערכת הספא Hotspring. תגיע במהירות אליך, ישירות לחצר. במידה והצבע שאהבת במלאי או בייבוא.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים