fbpx

הקשר בין טלוויזיה לג’קוזי….

אפשר לשים טלוויזיה ליד הג’קוזי…. אך זו לא הסיבה למאמר זה

רוב האנשים מגיעים עייפים הביתה אחרי יום עבודה מתיש ללא קשר לסוג העבודה. הדבר הראשון שכולם רוצים לעשות זה ללכת לישון אך לא עושים זאת, אלא הולכים לנוח ולהירגע קצת, לפני המעבר לחלק השני של היום. לרוב כל הגוף כאוב בנוסף לנפש העמוסה מיום העבודה ואז “נחים” מול הטלוויזיה, לפעמים יותר מדי….

יום אחד לקוח נכנס לאחד מסניפי איסמור וסיפר לאיש המכירות שהשבוע הוא חזר ממוטט לגמרי, אחרי יום עמוס במיוחד בעבודה. כל הגב שלו היה תפוס. היה סחוט מכל הכיוונים. כהרגלו הדליק את הטלוויזיה על התוכנית שאוהב, TLV בערוץ הוט בידור ישראלי. על המרקע נראו שתי משתתפות בסדרה משתכשכות בתוך ג’קוזי מפואר על המרפסת. הן נראו מבסוטיות עד השמיים. ממש במצב של התעלות. באותה שנייה אמר לעצמו שגם הוא רוצה. מה שתמיד אומרים כשרואים משהו שווה. הפעם החליט שגם לו מגיע להתפנק.

לכן הגיע אלינו לברר פרטים, לאחר בירורים, הבין שהוטספרינג היא חברה המתמחה במערכות ספא. חברה טובה, מקצועית, איכותית עם ביטחון ללקוחות. שתמיד יש מענה ללקוחות.

הלקוח נכנס לטבילה, כי כשמוציאים סכום מהכיס, חובה לבדוק ולהתנסות במוצר. בדיוק כמו שקונים רכב, נקח אותו לנסיעת מבחן לפני שנקנה אותו. כך גם עם ג’קוזי. מומלץ להרגיש את המסאג’רים, להתנסות בסוגים השונים, לדעת מה מתאים לכם אישית, על איזה סוג לא תוותרו ועל איזה אתם מוכנים, להתנסות בישיבה האם המקום מרווח ונוח כמו שאיש המכירות אומר וכדומה.

לאחר שהוסבר ללקוח כל הנתונים הטכניים ונענה על כל שאלה, נכנס לטבילה. כשיצא ממנה אמר שזה מוצר מדהים. מודהם מאיך שהרים את ההרגשה שלו לעננים, עכשיו הוא כל כך רגוע, מרגיש כמו חדש. ממש בנירוונה.

חשב על כך וחזר עם אשתו לטבילה נוספת לפני שקנה…

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים