fbpx

טובלים בג’קוזי ושומרים על כדור הארץ

כיום מרבית האנשים שמבקשים לרכוש בריכת ספא / ג’קוזי,
מחפשים מוצרים שהעלות שלהם הנה נמוכה וכמו כן מעוצבים היטב.

הבעיה היא שאותם אנשים לא בודקים את תכונות הבסיס
שבלעדיהן השימוש והתפעול של הג’קוזי יעלה להם המון כסף.

תשאלו כל אדם העוסק במכירת ג’קוזי מה הדבר המשפיע ביותר על קבלת החלטת קנייה בתחום והוא יאמר לכם המוצר. למעשה כולם מחפשים מוצרר שהיה זול ויראה טוב.

מעטים מחפשים את הפרמטרים החשובים ביותר
ובכך כל הכסף שחסכו ברכישת המכשיר
יעלה להם בסופו של דבר המון המון כסף.

קחו לדוגמא את נושא המים נכון שהיום הרבה אנשים מעדיפים לקנות ג’קוזי היות והוא מצריך פחות מים ממה שדרוש למלא בריכה, אך מנגד יש היום המון מערכות ספא בשוק, שהן חסכוניות  במים. כך שבימים אלו שהם ישנם היטלי בצורת, למותר לציין, כי חשוב ביותר לחפש מערכת ספא חסכונית במים.

עוד פרמטר שעליו אסור להתפשר הנו צריכת החשמל. עובדה ידועה בענף כי בריכת ספא זולה צורכת המון חשמל ובסופו של דבר בחישוב השנתי מדבור בכמות עצומה של כסף שהולכת לטובת צריכת חשמל.

למעשה בריכת ספא זולה הופכת מיידית לצרכנית החשמל הכבדה ביותר בבית, היא צורכת יותר חשמל מהמזגנים המפוצלים, המקרר ומכונת הכביסה ביחד. לאמור אנשים שמתרשמים רק מהמחיר של ברכת הספא ולא בודקים את רמת צריכת החשמל והמים בסופו של דבר יכנסו לעלויות חסרות תקדים, כך שכל מה שהם חסכו בקנייה עצמה של בריכת הספא (ג’קוזי) הם ישלמו בריבית דה-ריבית בהוצאות חשמל ומים.

שימוש מוגבר בחשמל ומים יש לו השפעות שליליות נוספות. כידוע בארצנו יש מחסור אדיר במים והכנרת נמצאת בשיא שלילי שלא הייתה בו שנים, ועל כן יש כיום מאמץ לאומי רחב היקף שקורא לציבור לחסוך במים ומעבר לכך שימוש מוגבר בתצרוכת חשמל גורם לפגיעה סביבתית חמורה ובלתי הפיכה. 

לסיכום להערכתנו הפרמטרים הראשונים שיש לבדוק בטרם רוכשים בריכת ספא היא מה מידת המים והחשמל שאותה מערכת צורכת ותמיד יש להעדיף מערכת שחוסכת בחשמל ובמים. אפילו שהיא עולה יותר. שיקול בשימוש בטווח הארוך.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים