fbpx

טרמפולינה: פעילות נפלאה לילדים בקיץ

בכל שנה אפשר לראות תופעה מעניינית, ככל שמתקרבים לחופש הגדול ילדי בית הספר הופכים להיות יותר שמחים ואילו ביחס הפוך אותם הורים מפסיקים פשוט לחייך. המחשבה על כך שאנו ההורים הופכים להיות קציני בידור של הבית מעוררת ברובנו חללה נוראית אך למזלנו כיום יש פתרונות מאד פשוטים וזולים פתרון שכזה נקרא טרמפולינה לחצר.

אין הורה שלא נתקל בכל חופש גדול באמירה של ילדיו “אין לי מה לעשות” או “אני משועמם”. הילדים בחופש הגדול נוטים לטפס על הקירות. הם רובצים שעות מול הטלוויזיה, ולאחר מכן משחקים במחשב עוד כמה שעות. בנוסף הם הולכים לישון מאוחר, מפרקים את המקרר, הופכים את המטבח וכל הזמן מבקשים “אני צריך כסף לקנות את זה ואת זה”. לנו, ההורים, זה לא חופש גדול אלא עונש גדול. אז מה הפתרון? טרמפולינות חצר.

אני לא מכיר הורים בלי “טבלת ייאוש” בבית. כולנו מתפללים להגיע לאחד בספטמבר, שהוא למעשה תאריך תחילת החופש הגדול שלנו, ההורים. לפני שבוע ישבתי בבית קפה עם חברי, עוזי צלחוביץ, שלמד איתי בבית ספר, והעלינו זיכרונות על הימים בהם חופש גדול היה באמת משהו גדול בשבילנו. אמרתי לעוזי כי  היום, כהורים, מדובר, כפי שהזכרתי, בעונש גדול. עוזי אמר לי שדווקא אצלו אין הרבה בעיות. ראשית כל הילדים שלו כל שנה בחופש הגדול רשומים לחוג ספורט במתנ”ס. לאחר החוג הם באים הביתה סחוטים, הולכים לישון ובהמשך אחר הצהריים הם מבלים בגינה בכיף. מה הם עושים בגינה, שאלתי את עוזי. “מהצהריים הם קופצים על הטרמפולינה”.

אמר לי עוזי: “לפני החופש הגדול של שנה שעברה, קנינו טרמפולינת חצר ענקית. הילדים פשוט משוגעים עליה ולא מפסיקים לקפוץ עליה. הם מרגישים הרגשה כיפית, וחשוב לציין כי הקפיצה על טרמפולינה היא מאוד בריאותית ומפתחת פלאים את הכושר הגופני. לאחר סשן יומי של חצי שעה משחק כדורגל בגינה, ובהמשך קפיצה על טרמפולינת חצר, הילדים שמחים וסחוטים והם הולכים לישון מוקדם בערב. בלי טלוויזיה ובלי משחקי מחשב מפחידים”.

עוזי אמר לי שאם אני רוצה לפנק את הילדים שלי, וגם לבנות להם כושר גופני, מומלץ לי מאוד לרכוש טרמפולינת חצר. כך למעשה עשיתי, ומאז הילדים שלי באמת הפסיקו להימרח שעות מול הטלוויזיה או מול המחשב. בחופש הם חגים סביב הטרמפולינה ומשחקי כדור בגינה, ובכך למעשה הטרמפולינה הביאה לי ולאשתי את החופש הגדול. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים