fbpx

כיצד לחסוך בעלויות תפעול של צימר? ג’קוזי חסכוני!

הרבה מאד ישראלים מפנטזים על היום בו הם ינטשו את עבודתם, יעזבו את המרכז ויעברו להתגורר בגליל השקט, שבו יוכלו להתפרנס מהפעלת צימר.

אותם אנשים חושבים כי ניתן בקלות להתפרנס מתפעול צימר היות בארץ מחיר הלינה בצימרים הם גבוהים יחסית. אולם, הם שוכחים כי עלויות תפעול הצימר הן גבוהות מאד. קחו לדוגמא ג’קוזי, הצורך כמות אדירה של חשמל ומים. למרות עלויות תפעול הגבוהות של צימר ישנם שיטות שבאמצעותם ניתן להוריד
את ההוצאות.

תרבות הצימרים שהישראלים כל כך אוהבים הגיעה לארצנו מאירופה בתחילת שנות ה-90. למעשה באירופה הצימר נועד לתת אלטרנטיבה זולה לתיירים שמחפשים לחסוך בעלויות הלינה בבתי המלון. יש לציין כי מחירי הלינה בצימר באירופה אכן זולים לעומת המחירים שמבקשים בבתי מלון של אותם ארצות.

אולם, בארצנו אופנת הצימרים הביא לשינוי המושג צימר מקצה לקצה. לאמר הצימרים כבר לא משמשים אלטרנטיבה זולה למלון, הצימרים בארצנו הם מפוארים מאד ובהרבה מקרים הצימרים בארץ יקרים יותר
מלינה בבית מלון. 

תל אביבים רבים הפוקדים את הצימרים בגליל מפנטזים על היום בו הם יתפטרו ממקום עבודתם ויעברו להתגורר בגליל שם הם יקימו צימר בחצר ביתם שממנו הם למעשה יתפרנסו. אותם תל אביבים שוכחים כי תפעול צימר הוא מאד יקר היות  ונדרשים שרותי נקיון שעולים לא מעט כסף מעבר לכך עלויות ג’קוזי שהפך בארץ לסטנדרט הן עלויות תפעול גבוהות היות והג’קוזי הוא זללן של מים וחשמל. כמו כן עלויות שיווק הצימר הן לא זולות. יחד עם זאת יש דרכים להוזיל את עלויות תפעול צימר. ראשית יש לנסות לנקות לבד את הצימר מדובר בחסכון חודשי רב של כסף. כמו כן מומלץ לרכוש ג’קוזי חסכוני במים וחשמל. עדיף שלאותה בריכת ספא תהיה גם אחראיות מקיפה של חמש שנים לפחות מהיצרן בכך יחסך הרבה כסף בהמשך. כמו כן  מומלץ מאד להשתמש בכלים חינמיים לטובת שיווק הצימר כגון שימוש ברשתות החברתיות כגון: פייסבוק, טוויטר. בנוסף מומלץ להשתמש ביוטיוב וכיום ניתן לקדם את האתר של הצימר  לבד. כל אלו יורידו את העלויות התפעול של הצימר וישאירו בכיס בעלי הצימר רווחים גדולים יותר. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים