fbpx

כיצד לרכוש ג’קוזי ידידותי לסביבה

לאחרונה אנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים
מעדיפים לקנות ג’קוזי מאשר בריכת שחייה לחצר,
היות והביטוי בשטח של רכישת בריכה פירושו הוצאות תפעול גבוהות מאד.

אולם חשוב להדגיש כי גם בתחום מערכות הג’קוזי יש להקפיד בנושא ההוצאות במים ובחשמל היות ההבדלים בהוצאות התפעול בין מערכות ספא שונות מגיעות להפרשים של אלפי שקלים מדי שנה.

מאז שהטילו בישראל מסים על שימוש חריג במים ענף הג’קוזי החל לתפוס תאוצה אדירה היות ורוב הישראלים מעדיפים לשמור על הכנרת ולא לבזבז מים, יתרה מכך, בשנים האחרונות הממשלה מטילה מיסים על אלו שעושים שימוש חורג עם המים. הדבר הוביל לכך שאנשים רבים שתכננו לבנות בריכות בחצר ביתם זנחו לחלוטין את הרעיון וקיבלו החלטה לרכוש ג’קוזי. בכך הם לא צריכים לשלם על היטלי המים ובנוסף אין להם כל רגשות אשם על פגיעה במצבה של הכנרת. אולם רבים מהאנשים שהחליטו לזנוח את רכישת הבריכה הן מחסכון בהוצאות תפעול והן בגלל אידיאולוגיה ירוקה ולבסוף החליטו לרכוש מערכת ספא לחצר אותם אנשים אינם יודעים, כי למעשה גם בתחום הוצאות של מים וחשמל של מערכת ספא ניתן לחסוך אלפי שקלים בשנה וגם לשמור על  המערכת האקולוגית שלנו. לפני רכישת ג’קוזי חשוב להקפיד ולבדוק את מאפייני המערכת. ראשית יש לוודא כי הג’קוזי אינו מחוטא בכלור או ברום הנחשבים לאלרגניים וגורמים לכך שהמים לא מחוטים בחומרים טבעיים וכך קשה יותר למחזר את המים לשימושים שונים נוספים. יש לבדוק את רמת הבידוד של הג’קוזי רמת בידוד נמוכה תגרום לשימוש מוגבר בצריכת חשמל. נתון נוסף שיש לשים אליו לב הוא ממה עשוי גוף החימום- מומלץ שגוף החימום יהיה עשוי מטיטניום, היות והוא דוחה קורוזיה ואבנית, אשר מגבירים את צריכת החשמל. כמו-כן מומלץ שהספקו יהיה פחות מ-2,000 וואט, על מנת שלא יזלול חשמל. 

יש לבדוק את אמפר המערכת: מערכות מעל 25 אמפר עלולות להשתמש בפאזה שלמה
ולגרום לנפילות חשמל בבית.

לסיכום בדיקה של נתוני עלויות של חשמל ומים עשויות לחסוך מעל עשרת אלפים שקלים מדי שנה בכך אתם גם חוסכים כסף וגם שומרים על המערכת האקולוגית שלנו.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים