fbpx

כיצד מארחים את כל החמולה בקיץ?
הפתרון הוא…. גריל בנוי

שמי אודי ואני בעל משפחה מזרחית ענפה, עם 13 אחים. בכל שבת אנו נוהגים להתארח אצל אח אחר, למעשה אנו פרוסים מאילת בדרום ועד קיבוץ כפר הנשיא בצפון. אצלנו נוהגים לחגוג מכל הלב. יש ערק ויש דרבוקה, אחותי מנגנת ושרה שירי עם תימנים נפלאים. במקביל אנו משחקים בארבע שולחנות שש בש ומדי פעם שמים את ערוץ  24 המצוין.

החפלה מתחילה בצהריים ונמשכת כל הלילה אני מאד אוהב להתארח אצל משפחתי, אולם הדבר הקשה לי ביותר זה למעשה לארח את משפחתי כי מדובר בעבודה אין סופית, שבועיים לפני שהמשפחה מגיעה אלינו אנו עובדים בפרך ולא ישנים. אשתי בכלל לא יוצאת מהמטבח. היא טורחת כל היום בהכנת מטעמים תיימנים שלמדה להכינם. יש לציין כי בפעם האחרונה שהמשפחה באה אלינו היה קשה מאד, העבודה היתה לא אנושית ולמעשה גם חודש לאחר מכן בקושי הצלחנו להתאושש.

ספרתי על כך לחברי רוני שאמר לי “יש לי פתרון פשוט בשבילך, בפעם הבאה שהמשפחה שלך תבוא להתארח אצלך לך ותקנה בשר, ירקות, סלטים, פיתות, שתייה וכמובן אל תשכח לקנות גריל על פחמים. כך עשיתי. אשתי לא הכינה כלום מלבד להפשיר במקרר את הבשר על האש, לתבל ולסדר את השולחנות והכיסאות שבחצר.

בשבת שהגיע תורנו, משפחתי הגדולה באה להתארח אצלנו. היות והיה מדובר בבשר על האש כל הגברים התקבצו ליד הגריל ומעבר לכך כולם עזרו בהדלקת הגריל ובצליית הבשר הנפלא שהבאתי מהקצביה המפורסמת בתל אביב. את האוכל הגשנו בכלים חד פעמיים כך שבסוף הארוחה היה קל לקפל את השולחנות ולהתפנות לשתייה של הערק, משחקים ולשירה המלווה בדרבוקות.

מאז בכל פעם שמשפחתי הענפה מגיעה אליי אני נהנה מהגריל, מהעשייה המשותפת והכנת על האש.

 

 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים