fbpx

כיצד משדרגים את החצר בעזרת מערכת ספא?

כיום אנשים משקיעים יותר ויותר בחצר הבית.

אם בעבר הישראלים הסתפקו בכסאות ושולחן של כתר ומעליהם שימשיה כאבזרים אינטגרלים לחצר. כיום נכנסו לחצר הישראלית המון שכלולים. אנשים למעשה יוצרים להם תוך כמה ימים חצר של בית מלון בגינה, זאת בעזרת מערכת ספא, סאונה, טרמפולינה, גריל בנוי ומטבח לגינה, כך הם יכולים לבלות חופשות שלמות בבית.

עד לפני שנים אחדות היה ניתן לאפיין את חצר הבית הישראלי ברהוט לבן או ירוק של כתר ובמנגל נייד בדרך כלל חלוד כולו, כאשר אותו גריל היה נשלף פעם בשנה לשימוש, בדרך כלל בימי העצמאות. זאת למעשה הייתה הגינה הישראלית הממוצעת. הנועזים גם קנו מיטת שיזוף והיו גם כאלו שקנו ריהוט לגינה מעץ. אנשים התרכזו שנים בעיקר בהשקעה בפנים הבית.

אולם בכל תחומי העיצוב, עשתה ישראל זינוק אדיר בשנים האחרונות וכיום יותר ויותר ישראלים משקיעים בחצר ביתם היות והמקום הופך לאט לאט למרכז האירוח. עקב הפקקים והצפיפות באתרי הטבע השונים, אנשים מעדיפים לבלות בחצר ביתם.

אחד הטרנדים הבולטים בשנים האחרונות הוא הג’קוזי. כיום בכמה עשרות אלפי שקלים ניתן לרכוש מערכת ספא שמשדרת את הבילוי בחצר באלפי אחוזים ומעבר לכך בריכת ספא משוכללת יכולה גם להיות משהו שמעלה את ערך הנכס באופן גורף.

בנוסף לכך עוד טרנד שכובש את הציבור הישראלי הם הסאונות שלמעשה משלימות את חווית הג’קוזי. היום יותר ויותר מקובל לרכוש סאונה לחצר שבה כיף להתפנק בחודשי החורף ונחשבות גם לבעלות סגולות בריאות לא מבוטלות. פעם סאונה הייתה מקושרת בארץ לצפון אירופה אולם, הקהל שהגיע מברית המועצות הנחשב לחובב סאונות מושבע הזניק את הענף הסאונות בארץ לשיאים חדשים.

טרנד נוסף שתופס חזק את הישראלים הם מטבחי הגינה. כיום נמכרים בישראל מטבחי גינה שלמעשה מכילים את כל המרכיבים שיש במטבח בתוך הבית. היתרון של מטבח גינה שכולם נמצאים ביחד, מבשלים ביחד בחצר ומנקים ביחד בסוף הארוחה. כי למעשה כשכולם עובדים ביחד זה נחשב הכי כיף ואז תמיד הארוחה יוצאת הכי טובה שיש.

טרנד נוסף לילדים, שתופס חזק הוא הקיט לבניית בתי עץ לילדים, שאין ילד שלא משוגע עליו. נותן לילדים תעסוקה בזמן שההורים עוסקים בענייני המבוגרים.

לסיכום ראינו שאפשר בקלילות להפוך את חצר הבית הישראלי לחצר בית מלון.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים