fbpx

כיצד ניתן לחסוך בעלויות תפעול של ג’קוזי

מערכות הספא הפכו להיות הלהיט חם בתחום ציוד הפנאי לגינה בישראל.
יחד עם זה עלויות התפעול שלהן נחשבות לגבוהות.

כיצד בפשטות ניתן להוריד את עלויות התפעול של מערכות הג’קוזי לחצר.

כשרוכשים מערכת ספא לחצר חשוב לבדוק את עלויות התפעול של אותה מערכת היות וההבדל בין ג’קוזי חסכוני למערכת ספא בזבזנית יכול להסתכם בפער של עשרות אלפי שקלים בשנה. נתון שיש להתחשב בו רבות לפני שרוכשים מערכת ספא לחצר. על מנת שתהיה לנו מערכת ספא חסכונית בהוצאות, יש לוודא כי בטרם רוכשים ג’קוזי לחצר המערכת תהיה חסכונית במים. מעבר לכך חשוב מאד שהמערכת תהיה חסכונית בחשמל.

בשנים האחרונות עקב מגמת השמירה על כדור הארץ פותחו בשוק מערכות הנחשבות לחסכוניות במים וחשמל על כן לפני שרוכשים מערת ספא יש לשאול את המוכר מהן ההוצאות הממוצעות של אותו ג’קוזי והיה ונוותר על השלב הזה אנו עלולים לשלם יותר מעשרת אלפים שקל נוספים רק על מים וחשמל מדי שנה.

מומלץ להתקין מעל הג’קוזי כיסוי חשמלי covana שהיתרון שלהם זאת למעשה מערכת כיסוי חשמלית משוכללת למערכת הספא המייתרת את הצורך בבקשת היתרים, בנייה של פרגולה ולאחר מכן תשלום מיסים קבוע על אותה פרגולה מעבר לכך היא מכסה את מערכת הספא ובכך יש חסכון במים היות והמים אינם מתאדים.

חשוב לציין כי מערכת ספא הנמצאת מתחת לשמש בעיקר בחודשי הקיץ החמים המים שלה עלולים להתאדות מה שמוביל להוספה תמידית של המים ובמקביל לכך בגידול ישיר של הוצאות התפעול של מערכת הספא.

בנוסף מומלץ ביותר להקפיד כי המים שאתם ממלאים את מערכת הספא יהיו מחוטאים לא ע”י הכימיקלים כגון ברום או כלור. כי אם לא נשתמש באותם כימיקלים אלרגניים נוכל מאוחר יותר לעשות שימוש במימי מערכת הספא להשקות את הגינה ובכך למעשה למחזר את כל המים.

עוד פריט שיש לשים עליו לב הוא גוף החימום חובה לבדוק ממה עשוי גוף החימום היות ומומלץ שגוף החימום יהיה עשוי מטיטניום היות והוא דוחה קורוזיה ואבנית שמגברים את צריכת החשמל.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים