fbpx

כך תשדרגו את חוויית השהייה בצימר שלכם

תעשיית הצימרים בישראל רשמה גידול רחב היקף בעשור האחרון. כיום ניתן לספור על אצבע אחת את אותם ישובים בגליל שאין בהם צימרים.

כל מי שמסתובב בחבל הגליל יכול לראות כפרים בהם כל תושבי הכפר עוסקים בתיירות פנים. עם זאת רבים מהצימרים שצצו כפטריות אחרי הגשם, לא הוקמו מתוך השקעה אמיתית באורחים, דבר העלול להוביל בטווח הארוך לירידה בהכנסות הצימר. יחד עם אפשרויות נוספות, הוספת ג’קוזי בצימר משדרגת את חוויית השהייה במקום.

מלאכת בחירת הצימרים נהיית קשה יותר מדי שנה ושנה, היות ואין ספור תושבים מהגליל נכנסים לענף. אולם יש לציין כי לא מעטים מהם חושבים שמדובר בכסף קל – ועושים זאת בצורה חובבנית.

הם רוכשים צריף מעץ, מתקינים מזגן, קונים מיקרוגל בדיוטי פרי, מפזרים כמה כיסאות פלסטיק במרפסת ושמים שמשייה מהסופר – והנה לנו צימר מאובזר. אז זהו שלא.

חושיו החדים והמתחדדים מדי שנה של הצרכן, יודעים לאותת לו מתי מדובר בתרגיל על חשבונו.

בעל צימרים שמעוניין לזכות בביקוש מתגבר, מומלץ לו לפעול בכמה מישורים:

1. ראשית הוא חייב שיהיה לו ג’קוזי מפנק בצימר, או לפחות מערכת ספא בחצר. בדיוק כמו שמי שמגיע לפריז רוצה לראות את מגדל אייפל – כך מי שמגיע לצימר רוצה לראות ג’קוזי, ועדיף שיהיה גדול. כיום יש בשוק ג’קוזי שמדמה עיסוי תאילנדי. דבר כזה יעלה את האטרקטיביות של הצימר בכמה סדרי גודל.

2. דבר נוסף – חובה שהרהיטים יהיו מעוצבים ונוחים, ולא רהיטי פלסטיק שנקנו בכמה שקלים באיזו רשת לכלי בית.

3. פריט חובה נוסף הוא מכונת אספרסו. אנשי המרכז רגילים לשתות בבית הקפה השכונתי, וכשהם מגיעים לצפון הצורך בשתיית אספרסו משובח רק מתגבר. כדאי להשקיע במכונת אספרסו איכותית; הלקוחות שלכם ידעו להעריך זאת.

4. בנוסף יש להשקיע במקלחת מעוצבת ונקייה, כמו בבית מלון. הרי המחירים שבעלי הצימרים דורשים הם פחות או יותר באותו סדר גודל, אז יש לוודא שהשירות הוא בהתאם.

5. הכי חשוב הוא לתת שירות טוב לכל פונה. לשירות לבבי וחם אין מחיר ואין תחליף, ואם הלקוח נהנה ויצא מרוצה – הוא גם ימליץ לאחרים.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים