fbpx

כל הדרכים להירגע אחרי יום עבודה

רובנו עובדים למחייתנו, וכשאנו מגיעים הביתה לחלקנו מצפה המשך נוסף ליום העבודה – אם בדאגה לילדים ולמשפחה, אם בקניות ובסידורים ואם בנושאים אחרים. כל אלו מעמיסים עלינו מתחים מיותרים, וגורמים לשחיקה פיזית ופסיכולוגית. קבלו כמה עצות ששוות זהב להתפנקות ולרגיעה אחרי יום עבודה.

טבילה מרגיעה בג’קוזי ביתי – אין כמו להגיע הביתה, להפעיל את הג’קוזי ולהיכנס למים חמימים ומרגיעים. פשוט להישען אחורה ולהירגע, אולי לקרוא ספר או ליהנות מערב זוגי על כוס יין. ג’קוזי הוא סמל לנהנתנות, ולא בכדי. אין אחד שלא ישאב הנאה רבה משריצה מענגת בג’קוזי מבעבע, כשהמים החמימים מלטפים את הגוף ומשחררים את טרדות היום.

לרשותכם מדריך שיסייע לכם בבחירת הג’קוזי הנכון (קובץ PDF בעמוד חדש).

בריכת זרמים לשחרור שרירים תפוסים

בא לכם זרם מים חזק המשחרר כל שריר?

רוצים לשחות כמה בריכות טובות בלי לזוז מהמקום?

בריכת זרמים מאפשרת לכם לפרוק מתחים ועומסים, בכל דרך שתרצו – שריצה נינוחה ומרגיעה בבריכה, כשזרם המים מכה בגופכם ומשחרר שרירים דואבים; ואם אתם מיטיבי-לכת תוכלו גם ליהנות משחייה נגד זרם המים, המקבע אתכם במרכז הבריכה. לא צריך לקנות “בריכה אולימפית” כדי לשחות. בנוסף בריכות הזרמים החדשות של ימינו מגיעות עם אפשרות ניקוי עצמי.

צפו בסרטון:

טרמפולינה – מנת הספורט היומית שלנו

במבט ראשון זה אולי נשמע מוזר, כי אחרי יום עבודה רובנו לא נרצה להתחיל לקפוץ כמו קנגורו משוגע. אבל מכיוון שקפיצות על טרמפולינה מפעילות את מערכות הלב, הריאות והשרירים ביעילות גבוהה, מספיקות כמה דקות של קפיצות, כדי להגיע לסף הפעילות הגופנית הנדרשת מאיתנו מדי יום.

לא צריך לשרוף מאות או אלפי שקלים בחודש על חדר כושר. פעילות גופנית על טרמפולינה מועילה לנו בדרכים רבות: שמירה על כושר גופני, הפחתת משקל, חיזוק השרירים ומערכת החיסון, שינה טובה יותר, המרצת מחזור הדם, הפחתת כולסטרול ושומנים בדם וכמובן הרבה הנאה.

סאונה

השהייה בסאונה היא עתיקה כימי ההיסטוריה הכתובה. כבר לפני 2,000 שנה אנשי פינלנד התקינו לעצמם סאונות עשן, וכיום יש בה מעל מיליון וחצי סאונות – יותר ממכוניות.

אז מהו גורם המשיכה לסאונה? הרביצה הנינוחה, השהייה במחיצת חברים, הבטלה המבורכת בסוף השבוע או לאחר יום עבודה. כל אחד ודאי ימצא את הסיבה המתאימה לו, אך בסופו של דבר עצם המילה סאונה יוצרת אצלנו אסוציאציה של התרגעות והנאה.

תהליך ההזעה המאולץ המתרחש בסאונה, משחרר מגופנו רעלים וחומרים בעייתיים, ממריץ את מחזור הדם ומוציא אותנו רעננים ואנרגטיים. קיימים כמה סוגים של סאונות, כגון סאונה יבשה או רטובה, סאונה אינפרא אדום, סאונת חבית מעץ ועוד. כמו כן יש סאונות שמתאימות לחללים פנימיים בבית, או כאלו שמיוצרות במיוחד להתקנה בחצר או בגינה. לכם נשאר רק לבחור וליהנות.

על האש בחצר

רגע לפני שאתם יוצאים מיום עבודה מעייף ומתיש, בקשו מאחד מבני המשפחה לחמם את הגריל או את הפלנצ’ה במטבח הגינה שלכם.

אחרי מקלחת קצרה או טבילה בסאונה / ג’קוזי / ספא, כל מה שיישאר לכם הוא לזרוק כמה בשרים וירקות על האש, והנה לכם ארוחת ברביקיו בחצר באמצע השבוע, בלי הרבה מאמץ. מספק ומענג עד מאוד.

שהייה בחדר מלח

אומנם בדרך כלל חדרי מלח מיועדים בעיקר לטיפול בבעיות נשימה ולהקלה על הסימפטומים שלהן, אך בעולם שבו זיהום האוויר לא עוזב אותנו לרגע, כולנו עלולים להיחשף לבעיות נשימה בדרגות חומרה כאלו ואחרות.

חדרי מלח סופחים נוזלים מהגוף, באמצעות ייצור בלתי פוסק של יוני נתרן וכלור. היונים השליליים חודרים לגוף ומנקים אותו מפנים. מצוין להקלה גם על אלרגיות למיניהן, בעיות הנובעות מעישון ומזיהום אוויר ועוד.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים