fbpx

כל שנה בג’קוזי בצימר

בכל שנה נוסעים אין ספור ישראלים לנופש בצימרים בצפון ובדרום המדינה.
אין כמו לעשות וויקאנד בצימר שמשקיף לנוף עוצר נשימה של אחד מהרי הגליל.
הבעיה היחידה עם צימרים שמדובר בחוויה קצרה שמסתכמת בכמה ימים בשנה.
אבל מה אם רוצים עוד? כמו לכל דבר גם לנושא הזה יש פתרון….

בכל שנה אשתי ואני היינו נוסעים להתפנק פעם אחת בצימר בצפון ופעם אחרת היינו לוקחים צימר בנגב. הצימר זה המצאה נהדרת. אתה מגיע לסוף שבוע ואתה פשוט עושה ריסטרט למוח. אין כמו הפינוקים שיש היום בצימרים ואין כמו הנוף שנשקף מתוך הצימרים שהיינו בוחרים.

הבעיה היחידה עם הצמרים שלנו זה יום ראשון. לחזור אחרי סוף שבוע מפנק לעבודה לאי מיילים לטלפונים לפגישות. מיד אתה מתחיל לדמיין בראש את הצימר. הוי הצימר. אתה מסיים את היום עם מיגרנה ובסוף מה שנשאר לך זה לא הנוף הגלילי אלא פקקי תנועה אין סופיים בדרך לבית.

פעם אחת כשהייתי עם אשתי בצימר קסום במושב גורן בגליל, אמרתי לה שכל כך כיף לנו כאן בצימר, איך נוכל להמשיך את החוויה הזו לבית שלנו בתל אביב. אז נפל לי האסימון הדבר שאני הכי אוהב בצימר זה הג’קוזי. מרגיע אותי תמיד. לכן דברנו והחלטנו שכדאי לנו לקנות לחצר ג’קוזי. אין כמו לסיים יום עבודה בתוך הג’קוזי, ביחד / לחוד, בבית, בחצר שלנו.

למעשה לאחר שחזרנו מאותו סוף שבוע חלומי הלכנו לקנות ג’קוזי חסכוני במים והתקנו אותו בחצר.

כך למעשה בכל יום עבודה, אנו מסיימים את היום בטבילה רומנטית בג’קוזי עם כוס יין או בירה ביד. יש ימים במשרד שהם כל כך לחוצים שאני בא הביתה עם מעגל מתופפים בראש ומה שאני עושה אני מדליק את מערכת הספא ונכנס במהרה לתוך הג’קוזי לבד ובשט נרגע לי. איזה כיף תוך פחות מ-10 דקות נעלמת לי המיגרנה.

אשתי גם משוגעת על הג’קוזי אנו מרגישים כאילו אנו ממשיכים להיות בצימר. לאחרונה להשלמת החוייה רכשנו מערכת תת מימית לבריכת העיסוי שלנו וזה פשוט מעצים את חווית הכיף והרוגע לאין ספור המלצה שלי מי שרוצה לפנק את עצמו שיקנה לחצר בריכות ספא / ג’קוזי

זה הכיף הכי גדול שיש לנו.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים