fbpx

מאווררי עמוד או תלייה? כך תדע

השוואה בין פתרונות קירור ומיזוג לשימוש ביתי או תעשייתי, יכולה לספק מסקנות מעניינות ואפקטיביות. מאוורר הוא פתרון צינון וקירור החוסך באנרגיה ומציע ביצועים מרשימים. זהו מכשיר המיועד להנעת אוויר על ידי פעולה פשוטה של דחיפה ויניקה.
על אף צריכה מינימלית של אנרגיה, הוא נמצא בשימוש ביתי, תעשייתי וציבורי, ומסוגל יכול לפזר מצבור של אוויר חם בתוך שניות בודדות. לאורך הזמן החל המכשיר להשתלב באמצעים מורכבים יותר, וכיום הוא משמש בתור חלק פנימי של מפוחים, מנהרות רוח או שואבי אבק.

 

הביקוש לפתרונות הנעת אוויר קיים בישראל לכל אורך השנה. מבחינת לקוחות פרטיים, מאוורר מתאים גם לחדרים קטנים וגם לסלון, למטבח או למבואת כניסה. בסקטור התעשייתי משתמשים בפתרונות אלו על מנת להניע את האוויר ולהעניק תנאים אופטימליים ללקוחות, לעובדים ולספקי שירות. יש סוגים רבים של מאווררים ואפשר להשוות ביניהם על פי פרמטרים קבועים יחסית. בעיקר רצוי להבחין בין מאווררי תקרה, עמוד, מגדל, קליפס, רצפה, שולחן, תלייה, מערפל מים, מפוח סולארי, מצנן ומאוורר תעשייתי.

פרמטרים להשוואה בין פתרונות קירור

בניגוד לסברה הרווחת, ההבדלים בין פתרונות קירור לא באים לידי ביטוי רק במחיר. קודם כל, המותג משפיע על יעילות הפתרון ועל העמידות שלו לאורך זמן, לא פחות מאשר המפרט הטכני. בעוד בבתים פרטיים אפשר להסתפק במוצר בסיסי המשמש את הדיירים לאורך הקיץ בלבד, בתעשייה אין מקום לפשרות. מבחינת נתונים כדאי להשוות בין פתרונות קירור כמו מאווררים לפי קוטר. האפשרויות נעות מ-7 אינצ’ בלבד ועד 60 אינצ’ ומעלה. ככל שהקוטר עולה, כך המחיר צפוי לגדול, אך גם כמות האוויר הנקי משתפרת.

לאורך השנים החלה התקדמות טכנולוגית להציע שיפור בביצועי מתקנים המיועדים להנעה ולתזוזה של אוויר חם. המתקן העיקרי הנפוץ כיום הוא שלט רחוק, בו ניתן להשתמש כדי להפעיל את המתקן מכל רחבי הבית או המשרד. יש גם מתקני אוורור המתאימים לשימוש חיצוני ולתלייה על פרגולה, או מכשירים המגיעים עם מפסק קיר נוח ונגיש.

איך יודעים איזה מאוורר לבחור?

בסופו של דבר, כל השיקולים מתנקזים לכדי השוואה בין מאוורר עמוד או תלייה. היתרונות שלמאווררי עמוד הם ניידות וגמישות. אפשר להזיז את המתקן ממקום למקום, ולהשתמש בו בתוך הבית בצורה המתאימה להעדפות האישיות. מנגד, היתרונות של מתקן תלוי הם דקורציה מרשימה ואפקטיביות. מאוורר כזה ידוע בתור מתקן יעיל גם בימים חמים במיוחד. הוא משפר את זרימת האוויר בתוך החדר, ואידיאלי עבור מפעלים, חברות, ארגונים, מחסנים, אולמות תצוגה ומפעלים.

בעלי עסקים מעדיפים ברוב המקרים את פתרונות התלייה, בעוד לקוחות פרטיים נותנים אמון במתקני עמוד. הסיבה לכך קשורה להבדלים במחירים וגם לנוחות התפעול והשימוש. מבחינת בעלי מפעלים, אין צורך בתזוזה רבה של מתקני מיזוג או אוורור, ודווקא הקביעות היא זו שמספקת עבורם ביטחון.

בקרב בעלי בתים השיקולים הם שונים, והשאיפה היא למצוא תנאים אופטימליים להורים, לילדים וגם לחברים או בני משפחה המגיעים לביקור. עוד רצוי להזכיר את היעילות של מאוורר בגינה או במרפסת. שימושים אלו אינם רלוונטיים בפתרונות אוורור קבועים התלויים על התקרה, ולעתים הם מספיקים כדי להטות את הכף לטובת מוצר אחר לעומת אחר.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים