fbpx

הפתרון האולטימטיבי לחודשי הקיץ:
מתקן שעשועים לילדים לגינה

רבים מההורים שואלים כיצד ניתן להוריד לילדים
את כמות שעות הצפייה בטלוויזיה, במחשב ובמסכים.

בהמשך נסביר כיצד מתקן שעשועים לילדים יעזור בכך.

על מנת להוריד ולצמצם את שעות הצפייה בטלוויזיה של הילדים, יש צורך לייצר גינה אטרקטיבית. בגינה כזאת מומלץ להתקין מתקן שעשועים לילדים או בית עץ שילדים מאד אוהבים, בלוויית מוצרים נוספים להגנה מתנאי מזג האוויר, כגון פתרונות הצללה לגינות משחקים, פרגולות ועוד.

הקמת מתקן שעשועים לילדים בגינה היה בעבר פרויקט שהצריך הרבה ממון וגם ההתקנה הייתה יקרה מאוד והיה צורך באדם מקצועי שיבוא במיוחד להרכיב את המתקן שעשועים בגינה, היום זה כבר היסטוריה. היום יש ערכות מגניבות להרכבה עצמית של מתקנים בגינה, נדנדות לחצר, בתי עץ לילדים וכד’… משהו שכל אחד יכול לעשות, לא צריך ידע מקצועי ולא בהכרח ידיים טובות.

כל אחד, אפילו מי שיש לו זוג “ידיים שמאליות”, יכול להרכיב מתקן שעשועים לילדים בקלות בפשטות וביעילות. לא צריך יותר משעתיים ומתקן מהמם של כייף ואתגר לילדים הכולל מגלשה, ארגז חול, סולמות וקירות טיפוס עומד מוכן ומזומן לילדים בגינה. דבר המשדרג גם את הגינה כמובן וגם את הבית בכלל.

למה כל אחד שיש לו גם גינה וגם ילדים זקוק למתקן שעשועים לילדים כזה? כי ילדים זקוקים למתקנים לפיתוח הקואורדינציה שלהם, לפתח מיומנות של יכולת ניתוק מהקרקע, יכולת תיאום יד עיניים, אומדן מרחקים ועוד ועוד. נכון שיש מתקנים גם בגני שעשועים ציבוריים אבל אין כמו מתקן שעשועים שכזה בגינה הפרטית שלך.

קודם כל אין תור למתקנים, אף ילד מנוזל או משתעל לא “מרסס” את הילד שלך בתור למגלשה, אפשר לקפוץ בשנייה הביתה להביא שתייה קלה או חטיף. חוץ מזה, זה ממש מעלה את הערך החברתי של הילד שלך בעיני חבריו- יש לו את הגינה הכי שווה וכולם רוצים לבוא ולהתארח אצלו…. יותר טוב מכל ג’מבורי שתימצא באזור. רק צריך לעשות תורות בין כל הילדים שרוצים לבוא אלייך הביתה- והילד שלך כמובן בשמיים.

היתרון של מתקן כזה בגינה בעיקר בארץ הוא שיש לנו מעט מאוד ימים של גשם ואפילו בחורף אנחנו מתפנקים בהרבה ימים יפים וחמים המאפשרים בילוי בגינה. ואז אלו ימים מושלמים לא חם מדי כמו בקיץ ולא מזיעים כמו בחמסינים, מושלם למשחק בחוץ. חוץ מזה, מתקן השעשועים לילדים לגינה עמיד כמובן גם לגשם ומותאם לאקלים הישראלי. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים