fbpx

מהו האירוח הכי טוב שיש?

בואו נגיד שגילינו שהברביקיו לא מאכזב

שמי דובי ולא מזמן עברה משפחתי מתל אביב למושב שטוף בירק באזור השרון הצפוני. מאז באים אלינו מלא חברים מתל אביב לבקר אותנו בכל סוף שבוע. כאלו שגרנו לידם בתל אביב ומעולם לא באו – עכשיו באים. המון שנים לא יצא לנו לארח כל כך הרבה אנשים בכל חודש.

אנו מאד אוהבים לארח זה הכיף שלנו, הבעיה היא איזו סעודה להכין לאורחים. היות ויש כאלו שאוהבים חמין ויש כאלו שלא אוהבים, יש כאלו צמחוניים או טבעוניים ויש כאלו שאוהבים דג. לא מזמן קראנו סקר באחד מעיתונים כי הבילוי המועדף על הישראלים הוא על האש. על כן אמרתי לאשתי “בואי נתחיל לעשות לאורחים על האש”. לאחר שקראנו את הכתבה ועשינו סקר בין חברים וכולם המליצו לנו לקנות גריל על פחמים היות והטעם שלו משובח יותר. אכן הלכנו וקנינו מנגל על גחלים שעובד במהירות של גריל הפועל על גז.

מאותו יום חווית האירוח אצלנו השתפרה פלאים אנשים עומדים בתור לבוא אלינו. למה?! כי יש על האש. אני לא מכיר ישראלי שהוא לא אוהב על האש (בשרי או טבעוני או צמחוני) פשוט כולם משוגעים על זה. כיום, אין יותר מצב שבו אנשים את זה ולא אוהבים את האחר. החיים שלנו הפכו להיות פשוטים, כל יום שיש אני הולך לחורש הקצב השכונתי שלנו קונה בשר לאחר מכן אני הולך למאפייה של לבן וקונה שם פיתות חמות משם אני הולך לקנות יין אדום משובח ועוגת שוקולד טובה.

ביום שבת החברים מלקקים את האצבעות. על האש זאת חוויה מרוממת נפש בשעת הצלייה כולם עומדים ליד הברביקיו עם הבירה יש כל כך הרבה צחוקים וכיף. לאחר מכן הולכים למרפסת ושם אוכלים את האוכל שנצלה היטב על האש, פותחים כוס יין אדום ומתמסרים לטעמים. במקביל אנו אוכלים מעשרות הסלטים הפרוסים על השולחן ומנגבים את הפיתה בחומוס.

איזה כיף להזכר ולחשוב על זה. אני כבר רעב….

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים