fbpx

מהו ספא בג’קוזי (בריכות ספא )?

במאמר הבא תוכלו להבין מה גרם למקום הספא הציבורי והשינוי וההתאמה שלו לבריכות ספא ביתיות שאנו מכירים יותר בשמם כ-ג’קוזי

ספא הוא אזור / מרכז בריאות או טיפול בג’קוזי טיפולי. אתרים אלה נבנים ליד מעיינות ,כך שלקוחות יכולים להפיק תועלת ממים מינרליים. אתרי בריאות אופנתיים נקראים גם ספא. .  במקרים מסוימים הטיפולים מתבצעים באמצעות ג`קוזי חם.  המים ג`קוזי מסתחרר כדי לאפשר להרגיע הן את הנפש והגוף. ג’קוזי כזה ניתן להתאים בקלות בבית. יש כאלה הניתנים למיקום בגינה או במרפסת. מערכות ספא ניידים, טובים לאנשים הסובלים מדלקת פרקים. הם יעילים בהרגעה מעייפות שרירים ועצמות כואבות. אנשים בריאים יכולים להשתמש במערכות ספא פשוט להירגע אחרי יום מעייף בעבודה.

רוב בריכות הספא הללו עובדות על חשמל .עלות השימוש בהם תלוי בתנאי מזג האוויר של המדינה בה הוא נמצא, בגודל האמבטיה וכן במערכות המכניות הבנויות לשם הסירקולציה של המים, כמו כן קיימות סיבות נוספות לשינוי בעלות החשמל. תמיד צריך לקחת בחשבון את עלות צריכת החשמל של בריכות ספא בעת רכישה.

בחלק מבריכות הספא מותקנות מערכת טיהור וסינון. זה מבטיח שהמים בתוך הג`קוזי מחוטים בכל זמן נתון. קל לנקות באופן ידני את המערכות האלה ולפעמים היצרנים מציעים שירות ניקוי על לבית הלקוח. תהליך ניקוי וטיהור מובטח אוטומטית במשך כל היממה בחלק מבריכות הספא הקיימות בשוק.

אין הרבה הבדל בין אמבטיות חמות לבריכות ספא. אמבט חם עשויי בעיקר מעץ ואילו מערכות ספא משתמשים בחומר תרמו פלסטי. יש הוראות להזזה ידנית של המערכות הללו או שינוי מיקום בחלל. רוב רוכשי בריכות הספא הניידים בוחרים למקם אותם בחוץ בשביל שיוכלו להנות מהטבע בגינה הפרטית שלהם ומהאווירה של המקום הפתוח בזמן שהם נרגעים במי הג’קוזי, אך בהחלט קיימת אפשרות למקם את הג’קוזי בתוך הבית.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים