fbpx

מה באמת חשוב לדעת לפני שרוכשים טרמפולינה?

מחפשים טרמפולינה? מה חשוב לבדוק בטרמפולינה ואיך נדע שהקפצית בטיחותית לילדנו. להלן הנקודות החשובות באמת בטרמפולינה על מנת להבטיח לנו ראש שקט ובטיחותית מקסימלית לילדנו.

כיצד רוכשים טרמפולינה לחצר בדרך נבונה?

מסתבר שקניית טרמפולינה איכותית לחצר היא עניין של תרבות, אך גם הקנייה הבטוחה ביותר וגם הקנייה הכדאית ביותר של טרמפולינה צריכה להיעשות על פי סטנדרטים גבוהים.

מה חשוב לדעת בעת קניית טרמפולינה משפחתית? על מה יש לתת את הדעת כאשר רוכשים טרמפולינה לחצר? להלן התשובות לכל השאלות על-ידי איסמור – יבואנית הטרמפולינות הגדולה בארץ, המייבאת בעצמה מגוון גדול של טרמפולינות, במספר גדלים.

בטיחות, בטיחות, בטיחות: חוזק הטרמפולינה הינו נושא בטיחותי,ועל כן יש לבדוק את החומרים ממנה עשויה הטרמפולינה:

החומר ממנו עשויה השלדהשלדת הטרמפולינה של איסמור עשויה אלומיניום ובעלת תקן אירופאי.

ממה מורכב משטח הקפיצה: מסתבר שטרמפולינה צריכה “לספוג” מאות אלפי “מכות” של גוף אדם, השוקל כמה עשרות קילוגרמים. משטח הקפיצה של איסמור עשוי מפוליפרופלן, שתוכנן הנדסית בייחוד לטרמפולינות. הוא גמיש, אינו נמתח, מספק משטח עמיד ויציב ועדיין נותן שיכוך מעולה למפרקים. הוא אינו מתקפל ותמיד חוזר למצבו השטוח. מתאים לשימוש חיצוני ועמיד בשינויי מזג אוויר. איכות משטח הקפיצה חשובה מאוד לתרגול אפקטיבי ובטוח. 

רשת הגנה פנימית: קונסטרוקציה ממוטות אלומיניום העולים כלפי מעלה לגובה של כ- 3 מטרים מהרצפה ואף יותר. לקונסטרוקציה מחוברת רשת הגנה פנימית, שמונעת מהקופצים בטרמפולינה גישה לקפיצים המכאיבים בזמן נפילות. רשת זו הינה הכרחית לבטיחות גבוהה, מונעת נפילות מחוץ לטרמפולינה, חוסכת כאבים ואף פציעות חמורות מכך.

הנדסת אנוש: חשוב לבדוק על מה עומדת רשת הקפיצה. כמו במזרן לשינה, כך צריכה לשרוד גם טרמפולינה שסופגת המון משקל וקפיצות:

רגלייםטרמפולינות של איסמור מותקנות בגובה רבמהרצפה, עם רגליים עשויות אלומיניום. כמו כן מספר הרגליים רב יחסית לטרמפולינות אחרות; יתרון זה בולט ביציבות הטרמפולינה ובכך היא גם שקטה במיוחד. 

מחברי משטח הקפיצה :חשבו על כך שהמקום בו אותה יריעת בד של טרמפולינה מתחברת לקצה, היא נקודה עדינה. החיבורים בטרמפולינה עשויים אלומיניום חזק ועמיד, לצורך תרגול בטוח ואפקטיבי.

כיסוי לקפיצים: חשוב מטעמי בטיחות. כיסוי קפיצים של איסמורעשוי ניילון תעשייתי עמיד בפני קריעה, עם תכנון מיוחד עבור הדגם המתקפל.

משקל מקסימלי
משקל מקסימלי לקופץ על טרמפולינה של איסמור הוא 150 ק”ג.

אחריות וכיסוי לאחריות בעת הצורך: לכל טרמפולינה יש בלאי כאשר משתמשים בה הרבה, ולכן מרבית הטרמפולינות מגיעות עם אחריות קצרת טווח. איסמור מותנת אחריות של שנתיים על השלדה, הקפיצים, קצות הרגליים. על מגן הקפיצים מקבלים אחריות של שנה. חלקי חילוף לטרמפולינות: גם אם חלק מתקלקל ניתן להחליפו בקלות בשיטת עשה זאת בעצמך, או באמצעות מחלקת השירות של איסמור.

יש “אבא ואימא” למוצר: כאשר קונים טרמפולינה לחצר ניתן לקבל גם חומרי הדרכה ולימוד (באנגלית). ניתן להזמין הובלה והרכבה של הטרמפולינה על-ידי החברה, וניתן בהחלט להרכיב אותה באופן עצמאי. הטרמפולינה של איסמור מגיעה יחד עם ספר הדרכה, וכן ניתן להתקשר למחלקת השירות בעת ההרכבה ולקבל הדרכה טלפונית להרכבה עצמאית. כמו כן על כל חבר שיקנה בעקבות המלצתכם, אתם תזוכו בשובר קנייה באיסמור למוצר האיכותי הבא שלכם.

אפשרות לאחסון: בכל חצר יש את האפשרות להשאיר את הטרמפולינה המקצועית כשהיא פתוחה, אך יש המעדיפים, בעונות מסוימות בשנה, לארוז ולאחסן אותה. חשוב כי למוצר כמו טרמפולינה תהיה אפשרות פשוטה לאחסון, פירוק והרכבה פשוטים:האם ניתן לאחסן בצורה נוחה את הטרמפולינה כאשר לא משתמשים בה? הטרמפולינה של איסמור אינה מתקפלת, וטוב שכך, מכיוון שקיפול עלול ליצור חולשה במסגרת במקומות עדינים לשבר. לכן כל מה שצריך לעשות הוא לפרק את רשת ההגנה ומגן הקפיצים ב-5 דקות של עבודה ולאחסן אותם במקום סגור לימות החורף.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים