fbpx

מה מאד חשוב לבדוק לפני שקונים ג’קוזי – חלק ב’

בשנים האחרונות מערכות הג’קוזי לגינה הפכו ללהיט מתגבר
בקרב הציבור הישראלי.
במאמר המשך זה, נמשיך להסביר מהם הדברים הנוספים
שחשוב לבדוק לפני שרוכשים ג’קוזי.

כאמור מערכות הג’קוזי לחצר הפכו להיות טרנד בקרב עם ישראל הן בשל התגברות תיירות הצימרים והן בשל היטלי המים השונים שהגדילו את עלויות התפעול של הבריכות וגרמו לישראלים להעדיף בחצר ג’קוזי על פני בריכה.

בכל שנה מוגשות בישראל אין ספור תביעות כנגד משווקי ג’קוזי שהמכשירים שהם סיפקו התקלקלו במהרה. על מנת שדברים כאלו לא ישנו, יש להקפיד על מספר אלמנטים לפני שרוכשים מערכת ספא לבית. להלן האלמנטים הנוספים שיש לבדוק.

ראשית יש לבדוק את ארץ היצור של מערכת הספא. לא פעם קורה כי משווקים שונים בארץ טוענים שהג’קוזי הגיע מארצות הברית ואכן הוא מגיע מארצות הברית אך מיוצר בסין. יש לוודא  שכל המערכת ספא יוצרה באותו מפעל, ולא חלק ממנה במדינה אחת וחלק אחר אולתר במדינה אחרת.

יש לוודא כי דגם הג’קוזי שאתם מחפשים נמצא במלאי. לא פעם קורה כי איש מכירות מנסה לדחוף דגם ג’קוזי מסוים היות והדגם שאתם רוצים לא נמצא בכלל במלאי.

יש לוודא מה בדיוק כולל המחיר על מנת שלא יגידו לכם שהג’קוזי עולה סכום מסוים ואז יתברר שצריך לשלם סכום נוסף לא מבוטל על תוספות.

לפני שמחליטים סופית על ג’קוזי מסוים, מומלץ לטבול במערכת ולראות שכיף ונעים לכם איתו, שכמות המקומות שהובטחה לכם היא באמת הכמות הממשית, שזה לא צפוף מדי. לא פעם איש המכירות מבטיח שמערכת הספא מתאימה לשישה אנשים כאשר בפועל יש מקום לשלושה אנשים בקושי לשבת בנוחות.

שאתם טובלים תבדקו שזווית הישיבה נוחה לכם, שהג’טים בעוצמה טובה ואם ניתן לווסת את עוצמתם לקבלת נוחות מקסימאלית, שהג’טים שקועים בקונכייה ולא מציקים בגב והעיסוי הוא נעים וטוב.

דבר אחרון שיש לבדוק והוא חשוב ביותר בקבלת החלטת לרכישה, מהי האחריות של הג’קוזי? ראשית יש לוודא שהאחריות היא בת חמש שנים לפחות היות ורוב התקלות מתגלות ארבע שנים לאחר רכישת מערכת הספא. בנוסף יש לוודא שהאחריות כוללת את כל הבעיות, החלפה של החלקי חילוף המקוריים וביקור של טכנאי ללא תוספת תשלום במשך כל תקופת האחראיות.

זהו. כל מה שנשאר לכם זה לרכוש את המערכת הנכונה לכם ולהנות.

 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים