fbpx

מה מאד חשוב לבדוק לפני שקונים ג’קוזי – חלק א’

בשנה האחרונה מערכות ספא הפכו לטרנד מתגבר בקרב הקהל הישראלי.

אם בעבר ישראלי ממוצע היה נפגש בג’קוזי רק במלון או בצימר, היום הישראלי דורש את המערכת זמינה בחצר ביתו. ניתן לומר כי ענף הג’קוזי גדל בשנים האחרונות במאות אחוזים. 

היום ניתן לומר כי כמה אלמנטים הביאו לגידול ניכר בביקוש לג’קוזי בישראל.

ראשית כחלק מהתפשטות תרבות הצימרים בארץ יותר אנשים נחשפו למערכות ספא בצימר מה שהוביל אותם לרצות ולהביא את החוויה של הצימר הביתה. כמו כן אנשים רבים גילו את הסגולות הרפואיות של הג’קוזי ואת היכולת לנסוך שקט ושלווה בקרב אלו שטובלים בג’קוזי. למרות האמור מה שהוביל לעלייה החדה לביקוש מערכות ספא הם היטלי המים שהנחיתה המדינה על ציבור. ישראלים רבים הרגישו רגשות אשם על מצבה של הכנרת לכן לא רצו למלא כמות אדירה של מים לטובת הבריכה הפרטית בחצר ומעבר לכך המים התייקרו כל כך שאנשים פשוט ביקשו מוצר חסכוני יותר מתחזוקת בריכת שחייה ענקית בחצר.

חשוב להדגיש כי רחצה בג’קוזי היא כיף לא נורמלי יחד עם זאת יש דגשים שיש לשים לב לגביהם לפני שרוכשים מערכת ספא לחצר.

ראשית יש לבדוק מי היצרן וכמה זמן הוא פועל בשוק יש לזכור כי תקלות רבות מתרחשות בארבע שנים הראשונות של בריכת הספא כך שרצוי כי היצרן והיבואן יהיו קיימים יותר מארבע שנים.

מומלץ לחפש את היצרנים והיבואנים בגוגל, אודותיהם ואם יש נגדם חלילה תביעות בבית משפט או ביקורות ותלונות בפורומים של צרכנות.

מומלץ לדבר עם חברים שיש להם חמש שנים לפחות ג’קוזי ולשאול אם הם מרוצים ואיך השירות שהם מקבלים והיה והם מרוצים כדאי לקפוץ אליהם לטבילה בג’קוזי.

מומלץ להגיע לאולם התצוגה. שם יש לבדוק בדיוק את הנושא של עלויות תפעול קרי צריכה של מים וחשמל חשוב להדגיש שיש מערכת ספא שזוללות חשמל ומים דבר שעלול להביא להוצאות תפעול גבוהות ביותר.

חשוב שלג’קוזי תהיה יניקה עילית ולא תחתית, יניקה תחתית נחשבת למסוכנת בקרב ילדים
ובעלת יכולת סינון נמוכה.

מומלץ שהמים יחוטאו ע”י אוזונטור ולא ע”י כימיקלים כגון ברום או כלור, הנחשבים לאלרגניים ומזיקים לשעיר.

זהו החלק הראשון בנושא של מה לבדוק כשקונים ג’קוזי.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים