fbpx

מה לבדוק לפני שרוכשים שכשוכית?

אנשים רבים המבקשים בישראל לרכוש שכשוכית,
אינם יודעים מה בדיוק לבדוק לפני הרכישה.
בהמשך נסביר מה האלמנטים שאותם יש להקפיד עליהם בטרם רכישת המוצר.

בחודש האחרון חלה עלייה משמעותית בביקוש לרכישת
שכשוכית בישראל. השימוש במתקן יכול להיות מענג ביותר
אולם יש להקפיד על כמה כללים על מנת שחווית רכישת
תישאר עם טעם טוב לאורך שנים.

ראשית לפני רכישת השכשוכית יש לבדוק: מה ארץ המקור של המערכת. בנוסף יש לבדוק  כמה זמן החברה משווקת את אותו מותג. חשוב לדעת כי הבעיות במערכות מתגלות בדרך כלל לאחר 4 שנים. מומלץ מאד  לבקש לשוחח עם ממליצים שיש ברשותם מערכת מעל 5 שנים לפחות.

בנוסף יש לבדוק מהן ההכנות הדרושות להתקנת המוצר מבחינת חשמל ומים. עוד נתון שחשוב לשים אליו לב הוא מה כוללת האחריות ולכמה שנים. חשוב שהאחראיות הניתנת תהיה לפחות לחמש שנים, כאמור רוב הבעיות של מערכות ספא מתגלות לאחר ארבע שנים.

אם אתם מייעדים את השכשוכית לגג או למרפסת יש להזמין מהנדס קונסטרוקציה שיבדוק את מידת העומסים שניתן לשים במקום. ובמידה שהמתקן מיועד לחצר יש לדאוג למשטח קשיח.

כמו כן יש לבדוק כמה יעלה בחודש להחזיק את השכשוכית שאתם רוצים מבחינת חשמל, מים וחומרי אחזקה. הקפדה על כך תחסוך לכם עשרות אלפי שקלים בשנה.

כיצד מחטאים את המים בשכשוכית?! כיום ישנם מוצרים בשוק שמחטאים  את המים ללא צורך בכימיקלים כגון כלור או ברום הנחשבים לאלרגניים.

דבר נוסף זה בדיקה של החומרים מהם עשוי האמבט, חשוב להדגיש כי שכשוכית העשויה מפיברגלאס נחשבת למסרטנת וכיום ישנם חומרים מתקדמים בשוק העשויים על בסיס חומר תרמו פלסטי שאינו נחשב למסרטן עוד נתון שיש לבדוק הוא כמה מסננים יש לשכשוכית פחות משלושה מסננים עלולים לגרום לבעיות לכלוך קשות.

יש לבדוק מה מחיר השכשוכית כולל, חשוב להבין שברכישה יש עלויות נוספות כגון: הובלה והרכבה, מנוף, פילטרים וכו’… לכן מאוד חשוב לוודא שאין עלויות נוספות לדברים בסיסיים שאמורים להיכלל בעלות המערכת עצמה מראש.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים