fbpx

מחפשים טכנאי ג’קוזי? כך תמצאו איש מקצוע

רכשתם לא מזמן ג’קוזי, אתם מתענגים על טבילות הערב היומיומיות שלכם, אבל יום אחד, וללא כל הכנה מוקדמת, לחץ המים נחלש, גוף החימום הפסיק לפעול והתחיל לצאת מהג’קוזי ריח לא נעים.

מה עושים? אתם חייבים טכנאי ג’קוזי שיאתר את מקור התקלה ויתקן אותה. אבל איך מוצאים טכנאי ג’קוזי? זה לא בדיוק אחד המקצועות הנפוצים ביותר בעולם (בהשוואה לטכנאים של מוצרי צריכה אחרים). כיצד תהיו בטוחים שבעל המקצוע שהזעקתם הוא באמת מקצועי? קבלו רשימה של כל הטיפים השימושיים ביותר למקרה שכזה.

לדבר עם הספק

צעד ראשון שכדאי לעשות הוא להתקשר לחברה ממנה רכשתם את הג’קוזי. חברות המתמחות במוצרי איכות לחצר ומוכרות גם מערכות ג’קוזי, פעמים רבות גם מעסיקות טכנאים שתפקידם לבצע את ההתקנה בחצר הלקוח ולהגיע אל בית הלקוח כאשר ישנה תקלה. אם עדיין לא פגה תקופת האחריות שקיבלתם על הג’קוזי, ייתכן שאף תוכלו לזכות בביקור טכנאי ובתיקון התקלה ללא כל עלות, ולכן שווה להתחיל כאן.

לשאול חברים ובני משפחה

רכישת ג’קוזי הפכה לטרנד חם במיוחד, ולכן סביר להניח שבסביבה הקרובה שלכם יש מכרים, חברים או בני משפחה שיש להם ג’קוזי ושכבר נקלעו לסיטואציה זהה לשלכם. אופציה נוספת, אם כן, היא להרים אליהם טלפון ולשאול אותם מיהו הטכנאי שהחזיר לחיים את המפנק המבעבע שלכם. תמיד טוב לקבל המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו; המלצה שהיא בעצם ראיה לכך שאיש המקצוע שעתיד להגיע אליכם יעשה את עבודתו כראוי.

לבדוק ניסיון מקצועי

בדקו מהו הניסיון שיש למומחה הג’קוזי שמצאתם, כמה שנים הוא פועל בתחום ומהי ההכשרה שלו. ככל שהניסיון של בעל המקצוע יהיה רב יותר, כך הסיכויים גבוהים יותר שהוא יתמודד היטב עם התקלה בג’קוזי שלכם. חשוב לבדוק שלטכנאי יש ניסיון בתיקון סוג הג’קוזי הקיים אצלכם בחצר או בבית.

קיימים כיום עשרות סוגים של ג’קוזי, הפועלים עם מערכות עיסוי ומנועים שונים ומגיעים במגוון צורות ואפשרויות. בעידן המתאפיין בהתמקצעות, במסגרתה ההתמחות של בעלי מקצוע הופכת יותר ויותר צרה, חשוב לוודא מראש שלטכנאי שעומד לתת לכם שירות יש ניסיון בתיקון תקלות בכל סוגי הג’קוזי.

לבקש ולבדוק המלצות

בדקו באיזו פריסה עובד הטכנאי ומיהם לקוחותיו. אם הוא מציע שירות בפריסה ארצית, ואם בין לקוחותיו יש גם בתי מלון ואתרי ספא יוקרתיים, אתם תרגישו בטוחים יותר להפקיד בידיו את הג’קוזי שלכם. במילים אחרות, אם רשת מלונות מפוארת משתמשת בשירותיו של הטכנאי, סביר להניח שהוא איש מקצוע למופת. כמובן שטכנאי שירות במסגרת היצרן או הספק עדיפים על טכנאים עצמאים, אך לא תמיד. יש לבחון כל מקרה לגופו, כולל עלויות.

 

עדיין לא בטוחים?

קבלו ייעוץ מקצועי מהמומחים של איסמור: 03-5773961

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים