fbpx

מטבח בגינה – לא רק לעשירים

זה מסובך להתרוצץ כל היום – מהגינה למטבח שנמצא בתוך הבית ובחזרה שוב.

מה הפתרון? מטבח בתוך הגינה.

למרות שזה נשמע קצת מוגזם ויקר, כיום יש עיצובי מטבחים לגינות שיכולים להתאים לכל תקציב. מטבח בגינה הוא גם מהנה, גם נוח והכי חשוב – יחסוך לכם זמן והתרוצצויות כך שתצליחו לבלות יותר זמן עם האנשים היקרים לכם: המשפחה.

בישול בחוץ : לא רק ברביקיו

כאשר אנו חושבים על מטבח בגינה, אנחנו מיד חשובים על ברביקיו (או מנגל, איך שאנחנו לא קרואים לזה.) עם זאת, אנשים בעלי גינה גדולה עם ריהוט גינה הכולל פינות ישיבה ומטבח בגינה מעידים שהם משתמשים במטבח הממוקם בגינה בהרבה הזדמנויות – לא כולן כוללות בשר על האש. במטבח חיצוני, בנוסף לברביקיו, ניתן להכין פיצות ופיתות בטאבון בקלות ובהנאה רבה או כל ארוחה שאותה ניתן לאכול בחוץ ולגוון.

כדי להפוך את המטבח לנוח עוד יותר, ניתן גם להתקין מדיח כלים ומקררים קומפקטיים שיחסכו את המקום במטבח הפנימי.בימים קרים ניתן להשתמש בפטריות חימום המפזרות חום לאזור רחב, וכמעט ולא תופסות מקום. כך תוכלו להנות עם המשפחה בגינה הנפלאה שלכם.

מטבח בגינה: מבליט את היופי שבגינה שלכם

אחד הדברים הטובים ביותר בבניית מטבח בגינה הוא שהמטבח יכול להיות בנוי בצורה שתשתלב עם הפרחים, הגינון והדשא שבהם השקעתם הרבה כל כך. המטבח בגינה מבליט את היופי שבגינתכם, מדגיש את המאמצים הרבים שהשקעתם בגינון.פינת אוכל יפה ומטבח המוקפים בירוק ובצבעים של הגינה יגרמו לכם ולאורחים שלכם לרצות לא לעזוב את הגינה ולבלות כל רגע פנוי בחוץ. פתאום מסיבה בגינה שלכם, עם האנשים הקרובים לכם, תראה מהנה ומושקעת יותר. והעיקר – אתם לא תצטרכו להיות כלואים במטבח בתוך הבית, בהכנת הארוחה, כאשר כולם חוגגים בחוץ.

השקעה בבית שלכם ובעצמכם

אנשים רבים רואים בקניית מטבח לגינה בזבוז כסף – אחרי הכול כבר יש לכם מטבח אחד בתוך הבית. עם זאת, אם אתם רוצים להשקיע את כספכם בחוכמה ובמשהו שישפר את איכות החיים שלכם ואת הערך של הבית שלכם, מטבח חיצוני הוא הפיתרון. גינה בעלת ריהוט גן מרשים ומטבח חיצוני יעשירו את הבית שלכם. וביום מן הימים, כשתחליטו למכור אותו, קונים פוטנציאליים יתרשמו מהבית ובעיקר מהטבח החיצוני, ואפילו יציעו סכום גבוה ממחיר הדירה. מי לא ישמח לקנות דירה עם מטבח חיצוני?

ואל תשכחו את הריהוט

לאחר שבחנתם את כל המשתנים עבור המטבח שלכם, כל שנותר הוא להוסיף אלמנטים של ריהוט גן כדי להפוך את חווית הבישול בגינה למושלמת. יש הרבה אפשרויות בריהוט גן: רהיטי מתכת, רהיטים מעץ טיק, ערסלי גינה, שולחנות גן ,ספסלי גינה, כיסאות בר ושולחנות, נדנדות וכסאות גן והרשימה לא נגמרת. כשקונים ריהוט גן מומלץ לקנות אותו ממקום שבו אפשר להחליף כל שנה ריפוד לריהוט גן כדי שלא תצטרכו לדאוג ולחפש לפי המידה שרכשתם. חבל להחליף ריהוט מידי שנה אם אפשר להחליף רק את הריפוד…

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים