fbpx

מיתוסים על יחסי מין בג’קוזי

מאמר זה הולך להפריח או לאושש את מה שתמיד חשבתם על האפשרות של כניסה להריון, תוך כדי שימוש בג’קוזי עם מים חמים. מאמר זה מדבר גם על שימוש בבריכות שחיה ציבוריות והן בריכות שחיה פרטיות.

אספנו עבורכם מספר מיתוסים על קיום יחסי מין בג’קוזי, קראו בעיון וקחו בחשבון תמיד את הזהירות.

מיתוס ראשון: אישה לא יכולה להיכנס להיריון במהלך קיום יחסי מין במים.

אל תתפתו להאמין כי אישה לא יכולה להיכנס להריון בעודה מקיימת יחסי מין בג’קוזי, העובדה היא שאין דבר במים שיכול להרוג זרעונים ולמנוע היריון, באופן כללי כאשר זרע מוזרק לרחם – אין דבר שימנע ממנו להמשיך במשימתו להגיע לביצית ,גם שהייה במי הג’קוזי לא תמנע ממנו לעשות זאת.

מיתוס שני: טמפרטורות גבוהות בג’קוזי ימנעו מלהיכנס להריון.

אנשים רבים מאמינים כי זה בטוח לקיים יחסי מין באמבט או ג’קוזי חם בשל אמונה שגויה כי החום בג’קוזי הורג זרע. למרות ששהייה במים חמים מעל ל-30 דקות מקטינה את ספירת הזרע, הסבירות לכניסה להריון אינה יורדת. אפילו עם ספירת זרע קטנה הגבר מזריק בין 200 ל-500 זרעונים ומספיק שרק אחד מפרה את הביצית. 

 

מיתוס שלישי: אפשר להיכנס להריון כאשר במי בריכת הספא או הג’קוזי יש זרע.

המיתוס הזה נפוץ – זרעונים לא שורדים במי ג’קוזי בהם יש כימיקלים – כך שהסבירות היא מאוד נמוכה לאישה להיכנס להריון רק מהיותה באותם המים. אם כי במידה ואין בג’קוזי כימיקלים – אחוזי ההישרדות של הזרעונים גבוה יותר אך עדיין האחוז נמוך ביותר לסיכוי להריון כתוצאה מכך. בנוסף לכך לא אפשרי שזרע “יטייל” במי הג’קוזי החמים ויגיע להפריית הביצית באופן מהיר מבלי שימות לפני כן.

מיתוס רביעי: לא ניתן להידבק במחלות מין בזמן שהות במים.

זאת עובדה לא נכונה, העברת מחלות מין כגון איידס עוברות בזמן קיום יחסי מין במי ג’קוזי. לכן מאוד חשוב להשתמש באמצעי מניעה גם במים ולמנוע העברת מחלות ומניעת זיהומים .

מיתוס חמישי: קונדום יעיל כאמצעי מניעה בתוך מי בריכות הספא.

למרות שקונדום יעיל באופן כללי כאמצעי מניעה – לא תמיד הוא בטוח בשימוש מתחת למים. לעיתים הקונדום יכול להיקרע בשל החומרים הכימיים שבמים או בשל הטמפרטורה הגבוהה וכן יכול להחליק מאיברו של הגבר בזמן משגל מבלי שירגישו בו.

 

מאמר זה הוגש בחסות חברת בריכות הספא האמריקאית הענקית HotSpring

המאמר הוגש בכדי לשרת את הציבור בידע על מיתוסים אשר יכולים למנוע מאיתנו חוויות כאלו או אחרות כמו כן חברת הוטספרינג שמה למטרה את החשיבות למוצרים ירוקים הידידותיים לסביבה ובכך ג’קוזי / בריכת הספא של החברה חסכונית במים ובחשמל ואין בה שימוש בכימיקלים הורסי סביבה.

לפרטים נוספים ניתן לקבל בחברת איסמור יבואני הוטספרינג לישראל, תפנו לסניף הקרוב לביתכם, סניף בית יהושע: 09-8851882, סניף כפר מל”ל: 09-7464627, סניף כפר ורדים: 050-9979349

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים