fbpx

מערכות ישיבה לבית

להלן מדריך מלא לרכישת מערכות ישיבה לבית באמצעות השוואת מחירים,
קבלת ייעוץ ממעצבים ובחירה נכונה במוצר המתאים ביותר בשבילך.
בחירה נבונה של מערכת ישיבה לבית תאפשר התאמה מרבית בין המערכת לבית
ותשתלב בצורה נהדרת עם שאר רכיבי הבית לרבות גרם המדרגות, המטבח,
חצר הבית והמסדרונות. יש לבצע כאמור השוואת מחירים דרך רשת האינטרנט.
כיום בעידן הדיגיטלי אנו נחשפים למגוון אתרים העוסקים בהשוואות מחירים בכל תחום שהוא.

טווח מחירים ממוצע:

אתרי אינטרנט אלו יעניקו לכם מידע רחב על יצרנים ומשווקים של מערכות ישיבה בישראל, מידע בנוגע למוקמות מומלצים לרכישת המערכות, טווח מחירים ממוצע, דגמים וצבעים אפשריים וכן הלאה. טווח המחירים של מערכות ישיבה נע כיום בממוצע בין 6000-1000 שקלים. ניתן לומר כי טווח זה מכסה למעשה את רוב מערכות הישיבה, בין אם מדובר במערכות מבד או מעור, ובין אם מדובר במערכות בסיסיות בלבד עם ספה או שתי ספות או במערכות כבר יותר מעוצבות המגיעות עם ספה, שולחן וכיסאות.

בחירת צבעים בהתאם לרכיבי הסלון
חשוב מאד לקבל ייעוץ מטעם מעצב פנים שיתבונן בכל מה שנעשה בבית, על מנת לסייע לבעליו להגיע אל החלטה נבונה ומושכלת באשר למערכת הישיבה המתאימה ביותר שתוכל להשתלב נהדר בבית. בית עם לא מעט פריטים בצבעים מסוימים, עשוי לגרום למעצב או למעצבת לומר לבעלי הבית כי יהיה צורך במערכת ישיבה עם צבע דומה ואף זהה. בית עם סלון שכולל נורות חשמל המפיצות אור צהוב וחזק, נעדיף לבחור במערכת ישיבה עם צבעים בהירים דווקא, אולם ייתכן כי יצירת ניגוד עם צבעים צבעוניים תהייה גם מומלצת.

קבלת עצות ממכרים וחברים
בין כה וכה חשוב מאד להתייעץ גם עם חברים, מכרים וקרובי המשפחה כמובן. החברים או המכרים וודאי יוכלו להפנותכם אל בתי העסק המומלצים המציעים במסגרתם מגוון מותגים שמוצאים חן בעיני פלח רחב באוכלוסייה. על מנת לקבל עצות מהימנות אודות חברות מומלצות יותר או פחות, חשוב מאד להתייעץ עם חברים ומכרים ולשמוע מה יש להם להגיד. במסגרת קבלת החלטה, יש בנוסף להסתמך על נתח שוק, אולם במקביל גם על שיקול הדעת האישי, ובכל אופן יש להקשיב ולהישאר נאמנים תמיד לחוש האומנותי.

עיון במגזינים ועיתונים בתחום
ניתן ואף מומלץ לעיין במגזינים השונים שמתמחים בריהוט ועיצוב פנים הבית או בריהוט לחדרי שינה. באמצעות מגזינים אלו תוכלו גם אתם להיחשף ולהגיע אל רעיונות חדשים לעיצוב הבית ולהשלמתה של התמונה על פי חוות דעתו של המעצב. בדרך כלל אלו הם מגזינים או עיתונים דו שבועיים שחברות הריהוט המפורסמות או חברות פרטיות וקטנות העוסקות בשיווק, עיצוב ומכירה של מערכות ישיבה לבית, נוהגות לפרסם. במגזינים פשוטים אלו ייתכן שגם אתם תיחשפו אל רעיונות שטרם חשבתם עליהם קודם לכן.

באיסמור קיימים מגוון מוצרים שימושים ובטיחותיים לחצר. למשל: טרמפולינה לחצר, בית עץ לילדיםמחסני גינה.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים