fbpx

משרד בהי
הסוד שמאחורי הטרמפולינה לחצר

קימה בבוקר היא מטלה שמטבע הדברים לא אהובה על כולנו. מי המשוגע מביננו הרוצה להיקרע מחלום מתוק לתוך השגרה של מציאות הטובענית על שם כך אנו מציגים לכם את אחת החוויות הבלתי נשכחות , הטרמפולינה

רק המחשבות על העתיד הקרוב לנו הצופן בחובו פקקי תנועה אכזריים, שירים נוראים שבוקעים מהרדיו במכונית, תלונות מהבוס ולמעשה מה לא  גורמים לנו לסגור במהרה את צלצול השעון ולהירדם במידית. אולם לשמחתי, במשך השנים גיליתי כי יש דרכים שעוזרות לבצע מעבר חלק וכיפי מהמיטה למטלות היומיום. כן, אני לא מתבדח אפשר להתחיל את יום העבודה בכיף.

אל השיטה הסודית, ולהערכתי הטובה ביותר להתחלת היום בצורה מפנקת, הגעתי ממש במקרה. זה קרה בערך חודש לאחר שקניתי טרמפולינה ילדים במרכז הטרמפולינות של ישראל, השוכן באולם התצוגה רחב ידיים של חברת איסמור, במרכז הקניות ליד תחנת הרכבת בבית יהושע.

יום אחד, בערך חודש לאחר שרכשנו את הטרמפולינה המשפחתית, קמתי משינה ויצאתי החוצה להביא את העיתון, אך לדאבוני העיתון עוד לא הגיע לביתנו. התעצבנתי ומתוך שעמום עליתי על הטרמפולינה כדי לנסות להבין ממה הילדים שלנו מתלהבים כל כך. למעשה, מרגע שעליתי על הטרמפולינה פשוט השתנו לי החיים. לא יכולתי להפסיק. הריחוף באוויר הכניס אותי להיי אדיר שלא זכור לי שנים. לאחר 20 דקות ירדתי מהטרמפולינה והרגשתי הרגשת חיות אדירה. נהייתי מלא מרץ, כולי שמחה. אפילו לא טרחתי להתקשר למחלקת המנויים כדי לגעור בהם על כך שהעיתון לא הגיע. החדשות  פשוט לא היו חסרות לי.

הבוקר באותו יום נראה מצוין. גם המשך היום לא נפל מאותו הבוקר, וכך יצא כי באותו יום הצלחתי לסגור עסקה שכל צוות המשרד דגר עליה חודשים מול ההולנדים. אם אתם שואלים, אני בהחלט זוקף את סגירת העסקה לקפיצות הנהדרות שהיו לי בבוקר על הטרמפולינה בחצר. מאז כל בוקר אני מתחיל את היום עם טרמפולינה, והיום נראה נהדר.

יש לציין כי חברים לעבודה החלו לשאול אותי מאיפה כל המרץ והאנרגיה על הבוקר. הלחישות במשרד גברו “האם יש לו מאהבת?”, שאלה גברת שלוי המזכירה מאחורי גבי. אני חייכתי ולאחר חודש נשברתי וסיפרתי לחבריי את סוד הטרמפולינה. תוך שבוע כל החברה התייצבה במרכז הטרמפולינות של חברת איסמור, ביצענו קנייה מרוכזת ואף זכינו בהנחה ושירות מעולה מצד צוות המקצוענים של איסמור. כיום נס קרה בחברתנו – כולם רגועים ומלאי מרץ. המכירות של החברה גדלו, והפכנו למובילי הענף בתחומנו. בזכות מה? תשמרו בסוד.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים