fbpx

מתנות לסאונה. מוצרים שישלימו את החוויה

אפשר להסתפק באדים החמים של הסאונה ולזכות בחוויה נהדרת ומיוחדת. אפשר גם לנסות להשלים את החוויה באמצעות אביזרים ותוספות שנועדו לסאונה. האביזרים והתוספות הללו יכולים להיות רעיונות למתנות מקוריות למי שרוצה להפתיע ולתת משהו ייחודי שבו הושקעה מחשבה. אפשר גם לקנות אותם בתור מתנה לכם – הפינוק הזה וודאי מגיע לכם ואם אתם לא תדאגו לעצמכם, מי ידאג לכם?

 

הנה כמה דוגמאות לאביזרים שישלימו את חווית הסאונה של כל אחד מאיתנו.

שעון חול

זמן השהייה המומלץ בסאונה הוא חמש-עשרה דקות. כיוון שאנחנו לא רוצים להיכנס אל הסאונה עם שעון יד ובטח שלא עם הטלפון הנייד – כיצד נדע מתי הגיע הזמן לצאת? בשביל זה יש שעונים שמותאמים למקום. אבל במקום לבחור שעון רגיל, למה לא לבחור שעון חול מקסים ואלגנטי?

Source: commons.wikimedia.org via Debbie on Pinterest

מד לחות

המרכיב החשוב ביותר בסאונה רטובה הוא הלחות. כדי שנוכל לעקוב אחרי רמת הלחות, כדאי שיהיה לנו מד לחות מתאים – היגרומטר. ואם כבר צריך מד לחות, מדוע שלא יהיה מעוצב בצורה מיוחדת?

כרית

לא חייבים לשבת בסאונה – אפשר גם לשכב ולהירגע. אבל איפה נניח את הראש? כרית רגילה לא תתאים בגלל הלחות ולכן צריך כרית מותאמת לסאונה. לדוגמה: כרית מעץ. הצורה שלה שונה אבל היא נוחה בדיוק במידה הנכונה.

Source: saunakussen.nl via Y on Pinterest

אבנים חמות

בחלק מהדגמים הקיימים בשוק ניתן לחמם אבנים באמצעות מתקן מתאים או תנור מיוחד. האבנים נועדו ליצירת אדים: על האבנים החמות מתיזים או יוצקים מים ומיד עולים אדים ומשלימים את החוויה הקלאסית. אפשר למצוא אבנים מתאימות (למשל, מבזלת), או לתת במתנה מתקן שבו ניתן להניח את האבנים.

Source: helosauna.com via Linda on Pinterest

דלי ומצקת

אם כבר יש לכם את האבנים אז אתם זקוקים לדלי ומצקת מתאימים כדי שתוכלו לצקת מים על האבנים. ניתן לבחור דליים מחומרים שונים (עץ או נחושת למשל). נסו ללכת על המראה הנוסטאלגי שנראה מתאים במיוחד לאווירה של הסאונה.

Source: Uploaded by user via Tyne on Pinterest

חומרי ריח

בתוך המים שבדלי ניתן להוסיף שמנים ארומאטיים מתאימים שיעניקו ריח נהדר לאוויר כשיוצקים את המים על האבנים. השמנים מגיעים במגוון סוגים בהתאם לטעם. את המים עם השמן הריחני אפשר גם לתלות במתקן מתאים מעל לאבנים כדי שהריח יתפשט בחלל האוויר.

Source: fonteyn.nl via Kim on Pinterest

חלוקים ומגבות

במקום להסתפק במגבות וחלוקי אמבטיה רגילים, למה לא לחפש דגמים מיוחדים יותר ונועזים יותר שיכולים להיות מתנה נהדרת? למשל מגבת לחובבי סדרת המדע הבדיוני מסע בין כוכבים.

Source: mywonderlist.blogspot.com via MyWonderList on Pinterest

בקבוק וכוסות

בתרבויות שמהן באה אלינו הסאונה נהוג לשתות כוסית או שתיים להשלמת החוויה. ואם שותים הרי שיש לבחור כוסות מתאימות (למשל כוסות מאבן סבון שעמידות לחום) וגם בקבוק מתאים לעיצוב הכללי של החוויה.

רוח-סאונה

ולסיום: תוספת מקסימה במיוחד שתשלים את החוויה בצורה מעוררת דמיון: כשמניחים את הפסלון הזה מעל האבנים החמות ומתיזים מים על האבנים, הרוח הזו מדברת!

Source: finlandphilosophy.com via Valkyrie on Pinterest

בואו לבקר בעמוד הסאונות המפנקות שלנו!

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים