fbpx

פעילות לילדים בגינה גם בימי החורף

שמי רון ואני גר באזור השרון. אני עובד בחברה ליבוא מוצרי נוי לבית. העבודה שלי מאד טובענית ודורשות שעות עבודה מרובות. לפני שנה לקחתי חופש של שבוע בימי החורף על מנת לשפץ את ביתנו. במהלך החופשה שהייתה גשומה הבחנתי שהילדים שלי רובצים שעות מול הטלוויזיה או לחילופין הם משחקים במשחקי מחשב שעות על גבי שעות מעבר לכך הם אוכלים במקביל חטיפים ועוגות.

דיברתי על כך עם תמרי, אשתי ושנינו קיבלנו החלטה שיש להפסיק מייד את המנהג שבו הילדים צופים במשך שעות בטלוויזיה במקום לשחק בגינה עם חברים. התייעצנו עם חברתנו דנה, שהייתה גננת בחו”ל ומבינה מאד בתחום החינוך ילדים. היא אמרה לנו ששעות צפייה מרובות לילדים אינם טובות להם וכמו כן היא המליצה לנו על כמה שיטות להפוך את הגינה לאטרקטיבית.

ראשית היא אמרה לנו שכדאי לשים בגינה משחקים שילדים אוהבים ושירצו לצאת החוצה להשתמש בהם. למשל בית עץ גבוה לילדים, משחק שילדים ממש נהנים ותמיד חולמים על זה. המליצה לנו גם על נדנדה לחצר, טרמפולינה, בריכה. הכל ענין של מקום בחצר ומה הילדים שלנו הכי יאהבו.

אחרי חיפוש קצר מצאנו גם קיט להרכבה עצמית של זוג נדנדות יפיפיות לחצר וגם קיט לבניית בית עץ לילדים

מאז שיש לנו את בית העץ הילדים שלנו לא רוצים לצאת ממנו. הם משחקים עם חברים ועם עצמם, בתוך בית העץ במשך שעות ואפילו בקשו לגור שם ולעשות שם קמפינג. היתרון של הקיטים שבית העץ עמיד בגשם ובאירופה הקרה, קל להרכבה וגם חזק מאוד.

תמרי ואני נהנים לצפות בהם משחקים ונהנים, לא רק מול המסכים ומתמלאים אושר.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים