fbpx

פרגולה חשמלית או מרקיזה? כך תדעו

אם התברכתם בבית פרטי ויש לכם גינה, תוכלו להפוך אותה למקום השליו והנעים ביותר בבית באמצעות פתרון פשוט שיאפשר לכם לשהות בחצר בכל זמן שתרצו, בכל עונה ובכל מזג אוויר. הנה כמה פתרונות הצללה איכותיים שיעשו לכם את ההבדל בין חם לנעים.
מהי מרקיזה?
מרקיזה היא סוג של סוכך מתקפל המספק בעצם פתרון משולש – היא מגנה גם על החצר, גם על היושבים תחתיה וגם על רהיטי הגן מפני השמש והקרינה ומפני הגשמים. המרקיזה יכולה להיפתח ולהיסגר, וניתן להשתמש בה גם במרפסות בלי לקבל אישור מיוחד מהעירייה. בהחלט יתרון משמעותי.

ניתן לבנות את המרקיזה במידות מגוונות, כאשר הרוחב המרבי שניתן למצוא כיום בשוק הינו 690 על 150 סנטימטרים. המרקיזה בנויה מאלומיניום משולב עם צירים מפלסטיק חזק, כך שאתם יכולים ליהנות ממוצר עמיד, חזק ובעל אורך חיים משמעותי. היופי הטמון במרקיזה הוא שניתן להשאיר אותה פתוחה בכל עונות השנה. חשוב לציין כי בימים גשומים בהם נושבות רוחות חזקות, יש לקשור את המרקיזה למעקה המרפסת או לאלמנט כלשהו בחצר. כמובן שניתן גם לסגור אותה.

מהי פרגולה חשמלית?

גוף הפרגולה החשמלית עשוי בדרך כלל מאלומיניום גושני, כאשר הגג בנוי משלבים מתכווננים של אלומיניום. ניתן לכוונן את השלבים באמצעות לחיצת כפתור (בשלט רחוק), ולווסת את השלבים בהתאם לכמות האור. ניתן לסובב את שלבי האלומיניום במאה עשרים מעלות, כך שניתן ליהנות מחושך, צל או משמש נעימה ומחממת.

באמצעות הסגירה והפתיחה המלאות של הפרגולה החשמלית, ניתן לספק הגנה מתנאי מזג האוויר השונים, ולשמור על האנשים הישובים תחתיה או על ריהוט החצר. הדבר נכון גם בימים גשומים באופן יוצא דופן, שכן הפרגולה מספקת הגנה מפני הגשם ומפני רוחות חזקות.

מעבר לזאת תורמת הפרגולה החשמלית גם לעיצוב הגינה. ניתן לבחור במגוון עיצובים ושפע גוונים, ולהתאים אותם לסגנון האישי ולמראה הבית והחצר. כמו כן אין הפרגולה החשמלית דורשת תחזוקה. שילוב היתרונות הללו גורם לפרגולה להיות אחד ממוצרי הגינה הפופולריים ביותר; אין להתפלא כאשר מוצאים מגוון פרגולות חשמליות בבתים פרטיים עם גינות, בבתי עסק ועוד.

מקום משלכם – גם בגשם וגם בשרב

מרקיזות או פרגולות יאפשרו לכם ליהנות ממקום שליו ורגוע תחת קורת גג ביתכם – תוכלו לערוך אירועים; לשבת ולקרוא ספר בצל כאשר בחוץ יש שמש חזקה; ליהנות מספל תה חם בימים גשומים ועוד. סביר להניח שלא תבינו כיצד הסתדרתם ללא המקום הרגוע הזה לפני כן.

אם אתם מעוניינים לרכוש פרגולה חשמלית או מרקיזה, ראשית חוכמה מומלץ לבחון חברות שונות אשר מספקות מגוון רחב מסוג זה של מוצרים. תוכלו להתחיל את החיפוש באינטרנט, ולבדוק עסקים המספקים מידע נרחב אודות סוגי הפרגולות והמרקיזות שהם מספקים. כמו כן חשוב לבדוק האם החברה מספקת אחריות מלאה והתקנה, באילו מידות מגיעות הפרגולות והמרקיזות ולבצע השוואת מחירים. מומלץ גם לבקש המלצות מחברים או מבני משפחה שעשו צעד דומה בחצר הבית.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים