fbpx

קונים בית עץ לילד? כך תבחרו את המוצר הטוב ביותר

במציאות דיגיטלית ווירטואלית, בה הילד הממוצע מבלה מול מסכים את מרבית שעות היום, בית מעץ הוא אחת הדרכים האטרקטיביות ביותר לגרום לו להיפרד מהמסך, ולא למהר לחזור אליו.

כשהדורות הקודמים פנטזו על בית עץ למשחקים, המשימה בדרך כלל הייתה מוטלת על ההורים. אומנם כיום אנחנו חיים בעידן של “רכוש ושכח”, בו אפשר לקנות הכול מוכן; אבל יש להניח שיהיו חלק מאיתנו שלא ירצו לוותר לפחות על עבודת ההרכבה, כדי שנוכל שוב לחזור לילדות לכמה שעות קסומות.

אז אם החלטתם לפנק את הילדים בבית מעץ, לפניכם כל הטיפים לבחירה נכונה של מוצר איכותי, שילדיכם יוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן.

קריטריונים לרכישה נבונה:

בטיחות
בטיחותם של הילדים צריכה להיות מהשיקולים המרכזיים בבחירת בית עץ עבורם.
חשוב לוודא שהמוצר עומד בתקנים הנדרשים (עדיף תקנים אירופאים, שהם מחמירים יותר), לרבות תו התקן של מכון התקנים הישראלי. תקנים אלו מבטיחים כי אכן אין במוצר בליטות חדות, כי החלונות נפתחים בקלות וכי אין סכנה של נפילה, לצד אלמנטים בטיחותיים נדרשים נוספים.

מחיר
חשוב להגדיר קודם כל את התקציב הקיים לצורך הקנייה, היות שניתן למצוא בתי עץ במגוון רחב של מחירים, הנעים בין כאלפיים שקלים ל-8,000 שקלים. בדרך כלל הנוסחה היא שמה שיותר יקר הוא גם יותר איכותי, אך אם התקציב שלכם מאוד מוגבל – בכל מקרה לא תוכלו לרכוש מוצר באיכות הגבוהה ביותר; זה לא ישתלם לכם. במקרה כזה תצטרכו לבחור מוצר שהאיכות שלו היא אולי לא הגבוהה ביותר, אך מספקת בהחלט. למזלנו יש תחומים בהם לא רק המחיר קובע את האיכות, ויש עוד פרמטרים שמשפיעים על כך.

מידות
יש לקחת בחשבון את גודל החצר או הגינה, וכן את גודל האזור בו ניתן למקם את בית העץ. האם מדובר בשטח חשוף ופתוח? האם אתם רוצים דווקא בית עץ שיותקן על עץ חי ונושם?
אם החצר קטנה במיוחד, בית עץ גדול מדי עלול לחסום את המרחב, ואז יהיה פחות נוח להתנהל בחצר ולא כל כך נעים לשבת בה. למזלכם ניתן למצוא בתי עץ במגוון רחב של גדלים, ויש לבחור אחד כזה שהגודל שלו פרופורציונלי לגודל החצר.

אחריות
רצוי לוודא שאתם מקבלים אחריות על המוצר. חברות שמכבדות את עצמן יציעו לכם כמה שנות אחריות על המוצר, בהתאם להוראות היצרן וכן בהתאם לאפשרויות נוספות שכדאי לברר מראש טרם הקנייה. בצורה זו, במידה שנתגלה פגם במוצר שרכשתם, יהיה מי שייקח על כך אחריות ויפצה אתכם.

אביזרים נלווים
בתי עץ רבים מגיעים עם מתקני שעשועים ייעודיים לילדים, כגון מגלשות, סולמות, ארגזי חול ונדנדות. ישנם אף בתי עץ שהופכים לקומפלקס משחקים שלם שמאפשר לילדים ליהנות ממספר מתקנים במקביל. ככמות האביזרים – כן גודל ההנאה.
כדאי להחליט מראש האם רוצים לקנות בית עץ נפרד שעומד בפני עצמו, או מוצר מאובזר הכולל את את כל האביזרים המוזכרים (או חלקם; כיום הכול מודולרי וניתן לשינוי). לכל אופציה יתרונות וחסרונות, ורצוי לקחת זאת בחשבון מראש כבר בתהליך הבירור.

לא בטוחים? עדיין מתלבטים?
צרו קשר עם המומחים של איסמור וקבלו ייעוץ מקצועי.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים