fbpx

רוצים ג’קוזי (בריכת ספא) לחצר? HotSpring באה לעזרה

יותר ויותר ישראלים מבקשים להביא את בריכת הספא / ג’קוזי חיצוני, מחדרי הספא הציבוריים לחצר ביתם הפרטי.  כל זאת בכדי לא להיות חשופים למחלות פטריותיות ואדי כלור חזקים.

אספנו עבורכם מספר דגשים ובדיקות שחובה לעשות לפני רכישה שכזאת.

1. בקשו לנסות את הג’קוזי לפני הקנייה. ממש להיכנס וליהנות ממנו. לא יכולים? – לא קונים! ניסוי בריכות הספא לאחר רכישתו עלול להיות מאוחר מידי.

2. מוצעות כיום בריכות ג’קוזי עם מערכות הידרותרפיות שעושות מסאג’ בזרמי מים שעולים ויורדים לאורך הגב או חלקי הגוף האחרים. אל תתפשרו. מסאג’ר כזה עלול לעשות את כל השינוי.

3. כיסא שכיבה: הכרחי מאוד ובקרב סקר טלפוני שערכנו כ-450 משתמשי בריכות ספא של Hotspring מצאו שכיסא השכיבה הוא האהוב על כולם ללא יוצא מן הכלל.

4. שריטות עמוקות: תיקון שריטות עמוקות במערכות שנושאות פיברגלאס הוא תהליך יקר ומסובך לעומת מערכות ג’קוזי (בריכות עיסוי) שעשויות מאקריל מלא ללא פיברגלס מתחת וצבע לכל עומק הדופן המאפשר לנו להחזיר את המראה הבוהק ב-5 דקות עם נייר שיוף רגיל.

5. חומרי תחזוקה לג’קוזי: בידקו עלויות של חומרי תחזוקה למים.

6. בריאות: עדיף שלא לבחור מערכת בריכות ספא שעובדת על כלור או ברום. חומר זה גורם ומזיק לעור, לפצעים, לפריחות וגם מכיוון שהמים החמים יוצרים אדי כלור מסוכנים. עדיפה מערכת שמנקה בעזרת אוזון ומכיוון שיש הרבה מכשירים רצוי לבדוק איזה מהם מסוגל לטפל ללא הכימיקלים המצוינים לעיל,

7. בידוד: הקפידו על ג’קוזי עם בידוד פוליאורטן נוזלי ופוליאוריטן מוקצף. אם הג’קוזי לא מבודד היטב הטמפרטורה תצנח והוצאות החשמל יגדלו בדקו זאת באתר היצרן בכדי לדעת על מה הוא מתחייב.

8. כיסוי הג’קוזי: הקפידו על כיסוי מבודד מסיבי במיוחד שניתן לעלות עליו ולא לשבור אותו עם חיזוקי ברזל ונוח לשימוש.

9. קונכייה אקרילית: מכיוון שאנו נמצאים באקלים חם אנו צריכים לקחת בחשבון שאקריל על פיברגלס מתנתק האחד מהשני נוצרות בועות ולאחר מכן סדקים ונזילות, דרשו לבדוק האם בריכת העיסוי עשויה בחלקה מפיברגלס, הרבה חברות מסתירות את עובדה זו מכיוון שזה מוזיל את עלות המערכת ומקצר את שנות חייה.

10. שטח סינון בריכות ספא: בידקו שיש לפחות 3 פילטרים גדולים במערכת הסינון למערכת ספא בעלת קיבולת של 850 ליטר מים.

11.כוחות סוס: בדקו האם ישנם הרבה כוחות סוס על המנועים והימנעו מכך זכרו הרבה כוחות סוס פירושו מנועים זולים שאינם מצליחים להגיע לתפוקת אנרגיה בכיסאות וע”י כך מוסיפים עוד כוחות סוס בכדי להתגבר על מה שמנועים טובים שיודעים לבצע דחיסת מים ביעילות ולייצר עוצמה מים אטמוספרית חזקה מאוד כל זאת משפיעה על חשבון החשמל שלנו ( כוחות סוס רבים = הוצאות חשמל גבוהות ללא צורך)

12. לוח פיקוד חיצוני: על דופן בריכות ספא חשוב במיוחד מכיוון שפיקודי ההפעלה העיליים מתקלקלים מכיוון שהם פונים כלפי מעלה וגם נמצאים באידוי רב כל הזמן גם השימוש בריכת הספא מים מגיעים להפעלה זו עם הזמן נכנסים בין הכפתורים.

13. חימום הג’קוזי: בידקו שגוף החימום אינו על 1500 W לכל גודל של בריכות ספא ושהוא עשוי מטיטניום ובעל דופן כפולה ושאינו בא במגע עם מים גם לחסכון משמעותי וגם לאורך שנים.
גוף חימום גדול מזה יגדיל את הוצאות החשמל החודשיות .

14. צורות שונות לג’קוזי: יש ג`קוזי לבית או לחצר. הצורות לא חייבות להיות סטנדרטיות וכיום מוצעות צורות מלבניות, משולשות ועוד. ניתן לקנות בריכת ספא עשויה עץ וחומר סינטטי משולב וכך לקבל מעטפת שהנראות הינה כמו עץ ואינה זקוקה לטיפול אלא בשטיפה ע”י צינור גינה.

15. ספא על הגג? במרפסת? אם כן, בידקו את משקל הג’קוזי ושאכן העומס אפשרי על המרפסת או הגג שלכם בידקו עם קונסטרוקטור האם ניתן לשים את המשקל לפי גודל היחידה על המרפסת ללא חשש.

16. אחריות: ודאו שהאחריות מתאימה להסבר הצעת המחיר ומה היא מכילה בדיוק כמו כן בדקו האם מחלקת שירות הלקוחות עובדת כראוי ונותנת תגובות מהירות וזאת ניתן ע”י קבלת רשימת ממליצים של בעלי בריכות ספא של יותר מ- 5 שנות וותק

17.תלונות באינטרנט: חיפשו בגוגל באנגלית תלונות על בריכות ספא שהינכם עומדים לקנות ובכך להבין היכן התקלות והחולשות של המערכות וכמו כן בדקו שאתם מחפשים בגוגל את שמות החברות בחול ולא חברות שהמציאו להם שמות בארץ. כמו בדוגמא הבאה _____ Problems with, השלימו את החברה בחול בשורה הריקה בגוגל כמובן.

18. הקפידו לקנות מיבואן או יצרן מכובד. בקשו שמות של לקוחות והתקשרו לשאול על האיכות והשירות.

19. רשימת ממליצים: ביקשו לראות ולשוחח עם ממליצים שיש להם את המערכות לפחות 5 שנים ומעלה בכדי לקבל שביעות רצון ושלא תמצאו הפתעות בדרך מכיוון שאתם עומדים לפני הוצאה כספית לא קטנה ואיש המכירות רוצה למכור במידה רבה ולא ישתף אותך במגרעות כמו כמה שנים המערכות הללו עם ניסיון בארץ.

20. גאדג’טים: גאדג’טים ברוב המקרים באים לכסות על בריכת עיסוי זולה כמו טלוויזיות תאורות מוגזמות ועוד , כל זה בא בכדי לטשטש את על החומרים אביזרי ההפעלה וטיב בריכת העיסוי. אל תשכחו שבסופו של דבר אתם קונים בריכת ספא ולא תאורות טלוויזיות ועוד , אם חשק בכם הצורך לטלוויזיה מוגנת מים חיפשו יש כאלו רבים וטובים ללא כל קשר לבריכת העיסוי של חברות המתמחות בתחום .

21. מעמדי הכוסות: בדקו שמעמדי הכוסות אינן שקועים באקריל דבר אשר לגרור למים עומדים מחלות ובקטריות, רצוי המעמדים יבלטו החוצה ובכך למנוע הצטברות של מים במקום זה.

22. סילוני המים או ג’טים: חברות מכובדות בעולם השתמשו במיטב האורטופדיה פיזיותרפיה כירופרקטיקה לייצור הנדסת האנוש הגבוה ומיקום סילוני המים לטיפול אולטימטיבי בגופנו, ישנן חברות שמציעות לשנות מיקומים אלו ובכך להתערב בעיסוי הטיפולי שכוונן עבור גוף האדם דבר זה עלול לגרום גם לנזק בגופינו אנו לא משמשים כבעלי מקצוע לעשות זאת.

באדיבות HotSpring מערכות בריכות ספא ביתיות הטובות ביותר בעולם.

לפרטים נוספים בקרו באתר החברה: www.hotspring.co.il או תתקשרו לאחד מסניפי הרשת ונשמח לעזור: בית יהושע 09-8851882, כפר מל”ל 09-7464627, כפר ורדים: 050-9979349

 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים