fbpx

ריפוד לריהוט גן: רגע לפני הרכישה

עיצבתם את הגינה החדשה; הצבתם משטח של דשא כדי שהילדים והכלב יוכלו לשחק; קניתם פרגולה גדולה ואיכותית שתיצור פינה מוצלת ונעימה לשבת בה; שתלתם עציצים וצמחים שונים לקישוט; סידרתם את מערכת המים והצבתם תאורה באזורים חשובים, ואפילו רכשתם פינת זולה מיוחדת וססגונית שתוכלו להתרווח עליה בנוחות, ולבלות זמן איכות עם המשפחה או עם חברים טובים.

הדבר היחיד אותו לא רכשתם הוא ריפודים לרהיטי הגן שלכם. ודאי עולה אצלכם ההתלבטות בצורך בריפודים שכאלו, כי הרי פינת הזולה ססגונית ויפה גם בלי ריפודים מעליה. המאמר הבא יספק לכם את כל המידע החשוב בנוגע לריפוד המיועד לריהוט גן, וגם יענה לכם על כמה שאלות חשובות.

מגוון היתרונות ברכישת ריפודים לריהוט גן

רכישה של ריפודים לרהיטי גן נראית מיותרת עבור רבים מבעליהן של גינות וחצרות. רכישה של ריפודים חשובה לא פחות מהריהוט עליו הם מגנים. לפניכם מוצגים מגוון היתרונות של מוצר זה, טרם תהליך הרכישה או במהלכו:

שמירה על הכרית או המזרן: בראש ובראשונה תפקידם של הריפודים הוא לספק הגנה על הכרית או על המזרן אותו הם מכסים. נכון שריפודים אינם יכולים להגן על כריות ומזרנים בפני גשמים חזקים, אך הם בהחלט יכולים למנוע דהייה או הצהבה של הבד, מאחר והם אלו אשר חשופים לאור השמש, והם אלו אשר באים במגע עם בני הבית בעת השימוש השוטף.

עיצוב: אומנם פינת הזולה שרכשתם יפה וססגונית, אך לעתים רכישה של ריפוד לריהוט גן יכולה להוסיף חן ויופי לחצר, וליצור אווירה ססגונית ושמחה. כיום ניתן לבחור וליהנות ממגוון רחב של ריפודים בצבעים ובעיטורים שונים, כך שכל אחד יכול למצוא את הריפוד המתאים לו ביותר, ובמיוחד – זה שמתאים לחצר.

הגנה בפני כתמים: לבסוף, ריפודים יכולים להגן על הבד העוטף את הכרית או את המזרן בפני טפטופים של אוכל, שתייה, בוץ ולכלוך, אשר יכולים להצטבר (ואכן מצטברים) עם השימוש השוטף. עם חומרי הניקיון המתקדמים והעדינים של ימינו, ריפודים הם קלים לשטיפה ולייבוש יותר מאי פעם.

טיפים ועצות לרכישה נכונה

בבואכם לרכוש ריפודים לרהיטי הגינה, חשוב מאוד לשים לב לכמה פרטים עיקריים:

ריפודים ניתנים להסרה – התפקיד העיקרי של הריפוד הוא להגן על מה שנמצא מתחת; לכן ריפודים ללא יכולת הסרה, כיבוס והחלפה אינם שמישים. כיום כמעט כל הריפודים בשוק ניתנים להסרה, לכיבוס ולשימוש חוזר בעת הצורך.

בד איכותי ועמיד – חשוב מאוד לבדוק כי הבד ממנו עשוי הריפוד הוא בד איכותי ועמיד לאורך זמן. ודאי לא תרצו לרכוש ריפוד חדש מדי כמה שבועות, מכיוון שהריפוד הקודם התבלה במהירות ואיבד את ערכו.

מתאימים לפינת הישיבה – בשלב זה חשוב מאוד שתשימו לב כי אתם רוכשים ריפודים בגדלים המתאימים לגודלה של פינת הישיבה; זאת על פי מספר מקומות הישיבה הקיימים בזולה.

מתאימים לאווירה הכוללת – לבסוף חשוב להתאים את הריפודים לאווירה הכוללת של החצר והבית, ולבחור גוונים שמשתלבים היטב בנוף. מאחר שרוב הריפודים הנמכרים כיום ניתנים להחלפה, אפשר לרכוש כמה סטים נפרדים, ולשלב בין הצבעים השונים בהתאם למצב הרוח ולאווירה שברצונכם להקנות לחצר.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים