fbpx

רשת צל: פתרון הצללה לגינה

אם אתם גרים בבית פרטי עם גינה גדולה, רבים הסיכויים שאתם מעוניינים בפתרון כלשהו שיספק לכם הגנה מהשמש, בעיקר בימות הקיץ החמים בישראל. כיום ניתן למצוא מגוון פתרונות הצללה לגינות ולחצרות, חלקם יקרים ומורכבים וחלקם זולים אך יעילים.

הפתרונות הפופולריים ביותר להצללת הגינה הם פרגולה או סוכך גינה, אך פתרונות אלו הינם קבועים. כחלק מתרומתם להצללת הגינה, במקביל הם גם מפחיתים משמעותית כניסה של אור ומשבי רוח לשטח הגינה.

הדבר גורם לגינה להפוך לשטח סטטי המנותק מהטבע שסביבו – בדיוק ההפך מהמטרה לשמה הוקמה הגינה. או בקיצור – התוצאה היא שלא תמיד נעים לשבת בגינה שכזו.

למניעת מקרים מסוג זה מומלץ להתקין בגינה רשתות צל. רשתות אלו מספקות הצללה מלאה והגנה מפני קרני השמש, בתוספת מסנני קרינה על-סגולה (UV). רשתות צל הן מוצר אשר התקנתו קלה יחסית וניתן לפרקן בקלות בעונת החורף.

רשת צל כפתרון הצללה אידאלי

רשת צל היא מוצר הצללה העשוי מבד ברזנט חזק ועמיד. הבד מגיע במספר צבעים ועוביים שונים, אשר מסווגים לפי אחוזי הצללה (בין 35% ל-95% הצללה).

בארץ קיימים שני סוגים עיקריים של רשתות צל: אלו המיוצרים בארצות המזרח, אך נחשבים כפחות איכותיים ולא בהכרח יהיו בעלי מסנני קרינה מהשמש; לעומת אלו המיוצרים בארץ, במתפרות המתמחות בייצור ובשיווק של בדי ברזנט להצללה. במתפרות המתמחות ניתן להזמין רשתות בעלות חומרים מעכבי בערה, וגם כאלו בשילוב פסי אלומיניום אשר ימנעו כליל את חדירת קרני השמש.

את הרשתות ניתן להזמין בכל מידה אפשרית ובמבחר צורות, בהתאם לגודל השטח שלכם. הרשתות מגיעות כבד ברזנט עם שוליים כפולים וחזקים, בעלי טבעות מתכת לכל אורך הרשת, המשמשות למתיחה. הטבעות מתחברות על ידי קשירת חבל לעמודי הבסיס, כדי שניתן יהיה למתוח את הרשת עד לפריסתה על כל הגינה.

כיצד להתאים את הרשת לצרכים שלכם

רשתות צל הינן פתרון הצללה זול ואיכותי להצללת גינות ומגרשים בעונת הקיץ, הן בזכות הטכנולוגיות והן הודות לתוספות הקיימות היום בשוק. במידה ובשטח הגינה שלכם יש שמש רבה וחזקה לאורך כל היום, ואתם מבלים בה הרבה שעות – תצטרכו לרכוש רשת צל כהה ככל האפשר, בעלת צפיפות סיבים גבוהה יותר. ככל שהרשת כהה וצפופה יותר, כך היא מונעת חדירת קרני שמש ביעילות גבוהה יותר.

רשתות בצבעים בהירים מתאימות לגינות ולשטחים בהם קרני השמש אינן חזקות וישירות כל-כך לאורך היום. הצבעים בהם ניתן למצוא רשתות צל בעלות 85% הצללה ומעלה – יהיו בדרך כלל בצבעי ירוק כהה ושחור. הצבעים הבהירים שתוכלו למצוא בשוק הם צבעי לבן, ירוק בהיר ובז’, אשר יספקו הצללה של 70%-80%.

אם תהיו מעוניינים ברשת צל בעלת אחוזי הצללה גבוהים, אך לא תסכימו להתפשר על הצבע – קיימות גם רשתות כפולות בצבעים בהירים. רשתות אלו יכולות לספק עד כדי 90% הגנה מפני השמש.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים