fbpx

שדרוג החצר ב-3 צעדים

אולי בעבר החצר נחשבה למרחב מנותק ונפרד לחלוטין מהבית, שלא ניתנה לו יותר מידי תשומת לב; אך כיום היא חלק אינטגרלי מהמרחב הביתי. זה אומר שגם בית מרשים ומעוצב לתפארת, לא יוכל להיות באמת מושלם כל עוד החצר מוזנחת, נטולת סטייל ולא מזמינה.

לפניכם 3 אביזרים ששילובם בחצר ישפר אותה עשרות מונים, ויגרמו לכם לרצות לשהות בה בכל דקה פנויה.

 

תקפצו לכם

בבית שיש בו ילדים החצר הופכת למרחב המספק להם בידור והנאה. ילדים אוהבים טבע, הם נהנים לרוץ בשטחים פתוחים ולחוש את מגע הדשא, והחצר היא המקום האידיאלי לקבל בו מענה מהבחינה הזו.

הצבת טרמפולינה בחצר ישדרג אותה עוד יותר, ויהפוך אותה למרחב מדליק ומלא שיק, שהילדים לא ירצו לחזור ממנו הביתה. טרמפולינה מאפשרת לילדים לפרוק אנרגיה, לקפוץ ולהשתעשע, ואף לפתח חוסן פיזי. עבור ההורים היא תספק שקט נפשי ושלווה, מאחר שהיא תסיר מהם את האחריות לבדר את הילדים ולמצוא להם תעסוקה.

ובינינו, איזה הורה לא ירצה לקפוץ בעצמו על טרמפולינה מדי פעם?

חסל-סדר בלגן

אם חשבתם שלהחביא את כלי העבודה באחת מפינות החצר יעזור לכם לשמור על מראה מסודר ומעוצב, חשבו שנית. קשה באמת להחביא כלי עבודה גדולים כמו מגרפה או את חפירה, וגם אם הם נראים לכם מוחבאים היטב, היו בטוחים שהאורחים והמבקרים שלכם יבחינו בהם בסופו של דבר.

חפצים כאלה ואחרים העומדים בחצר ללא תכלית וכאבן שאין לה הופכין, יוצרים מראה מבולגן, נותנים תחושה של חוסר אסתטיקה ופוגעים במראה האלגנטי שאתם ודאי רוצים להקנות לגינה. אז מה הפתרון? מחסן.

מחסן גינה מעץ, ממתכת או מפלסטיק – האפשרויות הן מגוונות ותמיד תוכלו למצוא את סוג המחסן שיהלום את הגינה בצורה הטובה ביותר, ובעלויות המשתלמות ביותר עבורכם. מחסן מאפשר לכם “לזרוק” את כלי העבודה והחפצים בצורה מסודרת, כך שהם יהיו לכם נגישים יותר בפעם הבאה שאתם עובדים בגינה, ובאופן שהחצר לא תיראה כמו סדום ועמורה.

יתרון נוסף של מחסן בגינה – הוא ממש לא חייב להיות מחסן ולהיראות כמו אחד. כיום ניתן להשיג מחסנים ובקתות עץ מעוצבות, שנראים לא פחות מאשר בית חורף מרהיב באירופה. מחסן או בקתת עץ שכאלה יכולים לשמש על תקן של חדר נוסף, משרד או קליניקה ועוד. בעידן של מצוקת נדל”ן מתמשכת, אין ספק שמדובר בפתרון מעולה, בעלויות נמוכות פי כמה וכמה בהשוואה לתוספת בנייה או חדר חדש.

 

כשרוצים להתפנק באמת

דמיינו את עצמכם לרגע מתפנקים בתוך אמבט מים חמים מעץ, נהנים מרשרוש עלי העצים ומהירוק שמסביב לכם, אוחזים בכוס יין ושואפים את האוויר הצח שלגינה שלכם יש להציע.

נשמע כמו פנטזיה? אז זהו, שהיא יכולה בקלות להתממש. ג’קוזי / הוט טאב בחצר יהפוך אותה למרחב אלגנטי ומפנק, שיהיה כמו מיני צימר, ויציע זמן איכות של ממש, רחוק מהרעש והטירוף של חיי היומיום שלכם.

שהייה במים חמים משחררת שרירים תפוסים ודואבים וכן אברי גוף אחרים; מסייעת מעט להקלה על בעיות נשימה או גודש באף ובגרון; ותורמת לתחושה נעימה ומפנקת, ששולחת אתכם לשבוע שאחרי מלאי אנרגיה ומרץ. שווה בהחלט.

 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים