fbpx

שהייה בג’קוזי יכולה לעזור לחולי סוכרת

עבור 16 מיליון חולי סוכרת בעולם,טבילה בג’קוזי
יכול להיות פתרון מצוין לחלק מבעיותיהם.

בישראל מאובחנים היום כ-400,000 אנשים עם סוכרת מסוג 2 (סוכרת מבוגרים). קצב העלייה הנוכחית בשכיחות הסוכרת מצביע על כך כי מספר הסוכרתיים והאנשים בסיכון עלול לעלות לקרוב ל-2 מיליון איש עד לשנת 2025. מחקר שנערך על ידי חוקר קולורדו שפורסם בידיעון הרפואי באנגליה (מביא את היתרונות של טיפול בג’קוזי ושופך אור חדש על היתרונות של בעלי ספא. על פי המחקר, טבילה בג’קוזי יכולה להיות מועילה עבור אנשים החולים עם סוכרת מסוג 2.

עם סוג זה של סוכרת, לעתים קרובות אנשים יכולים לשלוט במצב שלהם בעזרת פעילות גופנית סדירה ותזונה נכונה. למרבה הצער, סוכרתיים רבים אינם מסוגלים פיזית לעמוד בפעילות גופנית קפדנית ולשמור על משקל יציב. במחקר שנערך לאחרונה על ידי ד”ר פיליפ הופר במרכז הרפואי בקולורדו, שמונה אנשים עם סוכרת מסוג 2 הונחו בג’קוזי במשך 30 דקות ביום במשך שלושה שבועות רצופים. התוצאות עולה, כי החולים דיווחו על ירידה של 13% ברמת הסוכר בדם, השתפרות באיכות השינה ועליה בהרגשה כללית, גופנית ונפשית.

אם אתה או מישהו שאתם מכירים חולה בסוכרת, ישיבה בג’קוזי יכול להביא להקלה המיוחלת. הג’קוזי של הוטספרינג (Hotspring) היא הדרך האולטימטיבית להירגע ולהפיג את המתח באמצעות אומנות העיסוי וחשיבה טכנולוגית להרגעות מושלמת.

לקבלת מידע נוסף על תוצאות מחקר זה, בקרו באתר האינטרנט www.nejm.org.
לקבלת מידע נוסף לגבי סוכרת, בקרו באתר איגוד הסוכרת באתר האינטרנט www.sukeret.co.il

להוטספרינג בריכות ספא בקרו באתר
www.hotspring.co.il

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים