fbpx

שכשוכית, חוויה מרגיעה בגינה

תזכרו איך מסתיים יום העבודה שלכם שהוא ארוך, מתיש ומייגע.

כמה אתם חולמים כבר להגיע הביתה ופשוט להיכנס ישר לתוך אחד הדברים היותר מהנים, לתוך השכשוכית, אשר תיתן לגוף שלכם להירגע במים החמים ולתת לזרמים לעסות לנו את הרקמות בגוף, להמריץ את הדם וכמובן לקבל אנרגיות חדשות.

השכשוכית הינה בריכה קטנה אשר משמשת כיום כחלק מחוויות האירוח בגינה שלנו עם חברים ובני המשפחה הן בקיץ והן בחורף.

את השכשוכית ניתן להתקין בגינה או בפטיו על דק או שקועה בדק העץ באופן שיאפשר לטבול את הרגלים בתוך המים ובנוסף לכך לאפשר שהייה בשכשוכית שהגוף כולו טבול בתוך המים.

השכשוכית בעלת מבנה עגול ומכילה שישה מקומות ישיבה והיא מופעלת על זרמי מים.

השכשוכית כוללת 17 סילוני מים מתכווננים לאורך כל מכלול: הגב, הכתפיים והרגלים. סילוני המים פשוט נותנים תחושה נהדרת של מסג’ אצבעות על הגב והכתפים.

כיום אנחנו מכירים את השכשוכית מתוכנית האח הגדול אשר משמשת כפינת ישיבה חווייתית לכל דירי האח הגדול. השכשוכית באח הגדול בהחלט מוסיפה המון ליצירת המראה הטבעי ולהשלמת עיצוב החצר בבית האח הגדול, אשר מעוצב בין סגנון עתידני חללי לכפרי וירוק.

לאחר מפגש עם זוג מקסים ושלושה ילדים, אשר לא מזמן רכשו את השיכשוכיתשניהם אנשים עובדים, עסוקים, עמוסים בלחצים וכמובן גם מגדלים שלושה ילדים.

הבעל סיפר כי באופן קבוע בכל יום שישי המשפחה נוהגת לפני מנוחת הצהרים להכנס לשכשוכית כדי לחוות את חווית הרגיעה, השלווה וזמן הביחד.

עוד סיפר הזוג כי לאחר השכשוך בשיכשוכית הם פשוט יוצאים ממנה כמו חדשים,
מתמלאים באנרגיה ובכוחות חדשים.

גם הילדים חווים זמן איכות עם ההורים וכולם הרבה יותר נינוחים, רגועים. אין ספק שהגוף מתמלא באנרגיה חדשה שפשוט מאפשרת להם יותר כוח להקדיש אחר כך לילדים, כדי לבלות איתם ולשחק איתם בסוף השבוע. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים